MAREC 2022

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
8/2022    DREVONA MARKET, s r.o. 
Michalská 73, 060 01 Kežmarok
50443003  Objednávame si u Vás nákup tovaru: Kancelársky kontajner LUTZ - orech - 1 ks, Kancelársky stôl LUTZ - 200x80 orech - 1 ks, kancelársky stôl LUTZ - 180x80 orech - 1 ks, stolová prístavba pre stôl 120 - orech - 1 ks   586,00 
vrátane DPH
nie  16.3.2022  Mgr. Štefan Chovanec
riaditeľ ÚPSVaR Kežmarok 
28.3.2022 
10/2022    FINAL - CD Bratislava, s.r.o. 
Škultétyho 437/18, 958 01 Partizánske
45960470  Objednávame si u Vás služby spojené so servisom Služobného motorového vozidla Škoda Superb, BA183ZO V súlade s RD č. 97/OVS/2021 a to: Kalkulácia opravy podľa servisného prípadu UPS10752 - 1 krát   620,00 
vrátane DPH
áno  23.3.2022  Mgr. Štefan Chovanec
riaditeľ ÚPSVaR Kežmarok 
28.3.2022 
9/2022    MILEO, s.r.o. 
Pod lesom 1429/7, 060 01 Kežmarok
45678596  Objednávame si u Vás služby spojené s vybudovaním prístupového chodníka do budovy ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, v súlade s usmernením Ústredia PSVaR Bratislava, zo dňa: 7.3.2022 v zmysle Zápisnice o VO, zo dňa: 28.2.2022 - 1 krát. Práce budú vykonané v rozsahu podkladov dodávateľa, v zmysle cenovej ponuky na predmet zákazky zo dňa: 26.11.2021. Záručná doba po odovzdaní staveniska je v zmysle zákona č. 254/1998 Zb.z. Zákon o verejných prácach v znení č. 260/2007 Zb.z. 218/2019 Zb.z.  2715,56 
vrátane DPH
nie  23.3.2022  Mgr. Štefan Chovanec
riaditeľ ÚPSVaR Kežmarok 
28.3.2022 
11/2022    ATALIAN SK s.r.o. 
Bajkalská 19 B, 821 01 Bratislava
44390823  Objednávame si u Vás V súlade s Realizačnou zmluvou č. 187/146/2018 dodanie hygienického materiálu a to: Toaletný papier do zásobníkov priemer 15 cm //2.25/ - 504 kotúčov, Papierové utierky v kotúči priemer 20 cm //2.33/ - 60 kotúčov, Tekuté mydlo na ruky objem 5l //2.37/ - 5 ks   551,39 
vrátane DPH
áno  31.3.2022  Ing. Beáta Harabinová
vedúca OE, poverená zastupovaním riaditeľa ÚPSVaR KK v čase neprítomnosti 
31.3.2022 

Naspäť na Objednávky 2022 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť