Február

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Číslo objednávky
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis objednaného plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Identifikácia zmluvy, ak objednávka súvisí so zmluvou
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Cena bez DPH
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia objednávky
O8/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : - opravu balkónových dverí v sídle ÚPSVaR Kežmarok v k.č. 409,WC muži III.posch., WC ženy III.posch. - výmenu sklenených výplní balkónových dverí - WC muži III.posch., WC ženy III.posch.    130,60  01.02.2011 
O9/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás stravné poukážky na mesiac február a marec 2011 v nominálnej hodnote 0,15 EUR/ks - 76 ks 3,30 EUR/ks - 4950 ks     13077  02.02.2011 
O10/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Kartotéková skrinka, výr.č. 14471-730, počet zásuviek 4, rozmery V1320xŠ410xH620     380  04.02.2011 
O12/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás seminár „ Zákon o sťažnostiach č. 9/2010 Z.z. „ , ktorý sa uskutoční dňa 15.02.2011 v Bratislave.     40  09.02.2011 
O11/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás výpočet poplatkov za znečistenie ovzdušia na rok 2011 pre kotolňu budovy sídla ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61.     80  09.02.2011 
O15/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás medzinárodnú vedeckú konferenciu „ Sociálna patológia rodiny „, ktorý sa uskutoční dňa 24.02.2011 v Žiline.     24  10.02.2011 
O14/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás demontáž a montáž novej sadrokartónovej priečky s osadením dverí v priestoroch zázemia riaditeľa ÚPSVaR v Kežmarku, Dr. Alexandra 61.     800  10.02.2011 
O13/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás aktualizačný odborný seminár „Novelizovaný zákon o slobodnom prístupe k informáciám s aktuálnymi zmenami od 1.1.2011 – praktická aplikácia v organizáciách verejnej správy“, ktorý sa uskutoční dňa 15.2.2011 v Prešove.     32  10.02.2011 
O17/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás dodávku a montáž závesného osvetľovacieho 2-trubicového systému v priestoroch veľkej zasadačky sídla ÚPSVaR v Kežmarku, Dr. Alexandra 61 podľa predloženej cenovej ponuky     222,70  16.02.2011 
O16/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás servisnú prehliadku služobného motorového vozidla Škoda Octavia KK335AR po 181 000 km. - opravu klimatizácie     440  16.02.2011 
O18/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás hygienickú výmaľbu v priestoroch sídla ÚPSVaR (schodištia ) v Kežmarku, Dr. Alexandra 61 podľa predloženej cenovej ponuky.     434  17.02.2011 
O22/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás občerstvenie a obedy v rámci aktivity Stretnutie pracovnej skupiny EURES Cezhraničná spolupráca Zamagurie – Poľsko. Finančný limit 120,- EUR bez DPH Počet osôb : 10 Dátum konania: 3.3.2011     120  28.02.2011 
O21/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás preklad úradných dokladov z nemeckého jazyka do slovenského jazyka.     48  28.02.2011 
O20/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : Varná konvica 2 ks     32  28.02.2011 
O19/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : Zástava SR , rozmer 150 x 100 (s tunelom na drevenú tyč ) Zástava EÚ , rozmer 150 x 100 (s tunelom na drevenú tyč )     19,20  28.02.2011 

Naspäť na Objednávky 2011 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť