November 2013

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
112/2013    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
313276841  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg. č. 14309/2011 - IV/5 tonery: HP LJ 1300 Q2613X HP - 10 kusov a HP LJ 2055 CE505X - 6 kusov  1231,92 
vrátane DPH
áno  04.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
6.11.2013 
113/2013    Oremlaz s.r.o. 
Brusno 435/40, 976 62 Brusno
46619755  Objednávame si u Vás školenie " Podlimitné zákazky od 1.7.2013" v zmysle zákona o verejnom obstarávaní v Banskej Bystrici - 1 osoba.  65,00 
vrátane DPH
nie  04.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
6.11.2013 
114/2013    LAMITEC s.r.o. 
Vajnorská 134/A, 831 04 Bratislava, pobočka: Košice, Južná trieda 74
35710691  Objednávame si u Vás laminovacie fólie: kód FE5307 10, rozmer: 83x113 v hrúbke 125 qm - 5 kusov  32,04 
vrátane DPH
nie  07.11.2013  Mgr. Magdaléna Sopková
Riaditeľka úseku zamestnanosti na ÚPSVaR KK 
21.11.2013 
115/2013    ELPROMONT 
Farská 72, 059 92 Huncovce
31696571  Objednávame si u Vás predlžovací kábel s prepäťovou ochranou ato 2 krát v dĺžke 5 metrov a 1 krát v dĺžke 10 metrov.  27,00 
vrátane DPH
nie  18.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
2.12.2013 
116/2013    PAPYRUS s.r.o. 
Partizásnka 3916, 058 01 Poprad
31678238  Objednávame si u Vás kalendáre a diáre pre zamestnancov úradu to: Kalendár S364-14 - 120 kusov, Diár VARIO - 8 kusov a Diár PRINT POP - 4 kusy.  266,32 
vrátane DPH
nie  25.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
2.12.2013 
117/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 96001 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky papier A4 v súlade s Rámcovou dohodou reg.č. 20396/2011-IV/5 v počte 750 balíkov  1980,00 
vrátane DPH
áno  25.11.2013  PhDr.Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
2.12.2013 
118/2013    KOPIA KE Ing. Ladislav Lemešány 
Pri hati 1, 040 01 Košice
40408507  Objednávame si u Vás opravu tlačiarní a kopírok a to: SHARP AR-M236 - veľká údržba, HP LJ 1300 - oprava fólie, CANON PC D320 - oprava fixácie, prítlačného a gumeného valca, Vypracovanie technických posudkov k závadám na PC - 1 krát.   473,16 
vrátane DPH
nie  25.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
2.12.2013 
119/2013    OTIS Výťahy s.r.o. 
Rožňavská 2, 830 00 Bratislava
35683929  Objednávame si u Vás knihu kontrol v počte 2 kusy  17,52 
vrátane DPH
áno  27.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.12.2013 
120/2013    AM-TEL František Fudály 
Vrbovská 52, 059 71 Ľubica
40129853  Objednávame si u Vás inštalovanie signalizačného elektronického zariadenia na ovládanie dverí do kancelárie č. 215 na 2. poschodí ÚPSVaR Kežmarok - 1 kus.  85,00 
vrátane DPH
nie  27.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.12.2013 
121/2013    ADECOMP SK s.r.o. 
Fabíniho 23, 052 01 Spišská Nová Ves
46923748  Objednávame si u Vás renováciu tonerov LEXMARK T430 - 10 kusov.  313,00 
vrátane DPH
nie  27.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.12.2013 
122/2013    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
313276841  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcevej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg. č. 14309/2011 - IV/5 tonery: Hú LJ 1300 Q2613X . 5 ks, HP LJ 2055 CE505X - 5 ks, HP LJ 1320 Q5949X - 3 ks, HP LJ colour Q3960A black - 1 kus.   1147,30 
vrátane DPH
áno  27.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.12.2013 
123/2013    DOVE s.r.o. 
Motocentrum areál 3052, Poprad Východ, 058 01 Poprad
36465224  Objednávame si u Vás výmenu predného skla  66,00 
vrátane DPH
nie  27.11.2013  Mgr. Magdaléna Sopková
riaditeľka odboru zamestnanosti ÚPSVaR KK 
5.12.2013 
124/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho materiálu podľa Dohody o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej zo dňa: 13.03.2013 podľa prílohy v celkovom počte 26 položiek.  2589,292 
vrátane DPH
áno  27.11.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.12.2013 

Naspäť na Objednávky 2013 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť