Marec

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Číslo objednávky
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis objednaného plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Identifikácia zmluvy, ak objednávka súvisí so zmluvou
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Cena bez DPH
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia objednávky
O42/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás vypracovanie technického posudku podľa prílohy objednávky.     12,50  31.03.2011 
O41/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás vypracovanie technického posudku podľa prílohy objednávky.     8,33  31.03.2011 
O37/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás vypracovanie technického posudku podľa prílohy objednávky.     8,33  23.03.2011 
O36/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás vypracovanie technického posudku podľa prílohy objednávky.     8,33  23.03.2011 
O32/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás výmenu štočkov na úradných pečiatkach podľa prílohy objednávky.     944,16  17.03.2011 
O43/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás vyhotovenie technického posudku podľa prílohy objednávky.     8,33  31.03.20011 
O27/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás v rámci aktivity G6 – Cezhraničné stretnutie zástupcov siete EURES a predstaviteľov služieb zamestnanosti Zamagurie - Poľsko - občerstvenie a obedy – finančný limit 504,- EUR s DPH - prenájom konferenčnej sály – finančný limit 180,- EUR s DPH - technické zabezpečenie – finančný limit 144,- EUR s DPH Dátum realizácie: 24.03.2011 Zúčtovanie podľa prezenčnej listiny     690  09.03.2011 
O31/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás v rámci aktivity G6 – Cezhraničná spolupráca Zamagurie – Poľsko – názov aktivity Seminár prihraničných inštitúcií a zamestnávateľov z prihraničného regiónu Zamagurie - občerstvenie a obedy – finančný limit 390,- EUR s DPH - prenájom miestnosti – finančný limit 300,- EUR s DPH - technické zabezpečenie – finančný limit 144,- EUR s DPH Dátum realizácie: 07.04.2011     695  17.03.2011 
O28/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás úradné meranie spotreby paliva na služobnom motorovom vozidle Renault Thalia KK760BG.     230  10.03.2011 
O38/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás preklad úradných dokladov z nemeckého jazyka do slovenského jazyka. 3 strany    20  23.03.2011 
O30/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás preklad úradného dokladu z nemeckého do slovenského jazyka -1 strana     12.50  15.03.2011 
O40/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás opravu: - fax PANASONIC KX-FL 513/613 – pracovisko Sp. Belá 1 ks - kopírovací stroj MINOLTA Di 1611 –.č.k. 415 1 ks - tlačiareň HP LJ 1300 – č.k. 402 1 ks - tlačiareň LEXMARK T430 – pracovisko Sp. Stará Ves 1 ks - tlačiareň LEXMARK T430 – č.k. 306 1 ks     457,60  29.03.2011 
O34/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás koše na triedený odpad podľa cenovej ponuky.     813,60  17.03.2011 
O26/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás doplnenie a dovybavenie toaliet sanitárnou hygienou v budove sídla ÚPSVaR v Kežmarku, Dr. Alexandra 61 a pracovísk. Rozpis podľa prílohy.     609,25  08.03.2011 
O35/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás dodávku a montáž poťahov do služobného motorového vozidla RENAULT Thalia KK760BG.     239,38  22.03.2011 
O39/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás dodávku a montáž podlahovej krytiny typ RAMBO do kancelárií sídla ÚPSVaR v Kežmarku.     771,55  29.03.2011 
O33/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás 1 –dňové školenie „ Zákon o verejnom obstarávaní novela zákona“, ktoré sa uskutoční dňa 28.03.2011 v Košiciach.     83,33  17.03.2011 
O25/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : - výmenu štočku TRODAT 1 ks - nová poduška 1 ks podľa prílohy objednávky.     8,33  08.03.2011 
O23/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : Predlžovacia šnúra 10m s 5 prípojnými miestami 1 ks Predlžovacia šnúra 5m s 5 prípojnými miestami 1 ks     27,50  08.03.2011 
O29/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : Odpadkový kôš 11 ks WC kefa s nádobkou 18 ks     53,75  14.03.2011 
O24/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : - preklad úradných dokladov z ukrajinského jazyka do 2,5 strany slovenského jazyka. - preklad úradného dokladu z anglického jazyka do 1 strana slovenského jazyka     44,16  08.03.2011 

Naspäť na Objednávky 2011 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť