FEBRUÁR 2014

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
42/2014    SOŠ 
Garbiarská 1, 060 01 Kežmarok
37880012  Objednávame si u Vás prenájom priestorov na realizovanie stretnutia v projekte "Nikto nie je sám" dňa: 12.03.2014 v čase od 9:00 do 14:00 - hodinová sadzba je 20,00 Eur na hodinu  120,00 
vrátane DPH
áno  28.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
11.3.2014 
41/2014    ICZ Slovakia a.s. 
Soblahovská 2050, 911 051 Trenčín
36328057  Objednávame si u Vás PC Zostavu Typ 1-PC Optiplex 7010 DT+DELL E2214H - 2 ks, Multifunkčné zariadenie ČB A4 Typ 1-XEROX Workcenter 6505 DN + Productivity Kit - 2 ks  2449,20 
vrátane DPH
nie  28.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
11.3.2014 
40/2014    ICZ Slovakia a.s. 
Soblahovská 2050, 911 01 Trenčín
36328057  Objednávame si u Vás Notebook Typ 3-DELL Latitude E5540 - 2ks  1032,79 
vrátane DPH
nie  28.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
11.3.2014 
39/2014    ICZ Slovakia a.s. 
Soblahovská 2050, 911 01 Trenčín
36328057  Objadnávame si u Vás nákup výpočtovej techniky a to : PC Zostava Typ 1-Pc oPTIPLEX 7010 DT+DELL - 33 ks, Tlačiareň Typ 2-XEROX Phaser 3320 - 1 ks, Multifunkčné zariadenie ČB A3 Typ 2-XEROX WorkCentre 5325 - 1 ks, Dataprojektor -DELL S320WI Interactive Short Throw - 2 ks, Premietacie plátno - 1 ks, Notebook Typ 1-DELL Latitude E5540 - 1 ks, PC Zostava Typ 3-DELL Optiplex 9020 Aio - 2 ks, Laminovacie zariadenie - 2 ks, Viazací stroj - 2 ks, Skartovacie zariadenie AT-20S - 2ks, Digitálny fotoaparát CANON - 1 ks.  26 688,46 
vrátane DPH
nie  28.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
11.3.2014 
38/2014    Ing. Jozef Majerčák 
Allendeho 75, 059 51 Poprad
40328490  Objednávame si u Vás nákup hasiaceho prístroja P6 - 2 kusy a piktogram na hasiaci prístroj - 2 kusy.  72,00 
vrátane DPH
nie  26.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.3.2014 
37/2014    ELEKTRO VARGA  
Dr. Alexandra 1, 060 01 Kežmarok
27426068  Objednávame si u Vás nákup nasledovného tovaru: Neónová trubica 10 W - 10 kusov, štartér do neónového osvetlenia - 10 kusov, žiarovka 60W - 30 kusov a neónová trubica do výťahu 10 W - 1 kus.  59,30 
vrátane DPH
nie  24.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.3.2014 
36/2014     ELPROMONT s.r.o. 
Farská 72, 059 92 Huncovce
31696571  Objednávame si u Vás výmenu čidla : LUNA 101 180 s montážou v sídle úradu práce sociálnych veci a rodiny, Dr. Alexandra 61 Kežmarok, v sociálnom zariadení na prízemí budovy - 1 kus.  56,35 
vrátane DPH
nie  24.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.3.2014 
35/2014    Vzdelávací a technický ústav KM a CO Soňa Mačkovičová 
Príboj 559, 979 13 Slovenská Ľupča
15186620  Objednávame si u Vás odborný časopis Civilná ochrana, revue pre civilnú obranu obyvateľstva na rok 2014  7,80 
vrátane DPH
nie  18.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
5.3.2014 
34/2014    GERMA Tibor Friedman 
Dr. Alexandra 31, 060 01 Kežmarok
11946580  Objednávame si u Vás opravu úradných pečiatok - Prezenčná pečiatka - oprava gumičky - 2 ks, výroba štočku - menovka 1 riadok - 1 ks.   40,00 
vrátane DPH
nie  18.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
24.2.2014 
33/2014    ACTORIS SYSTEM s.r.o. 
Drieňová 37, 821 02 Bratislava
45357137  Objednávame si u vás v súlade s prieskumom trhu účasť na odbornom školení " Verejné obstarávanie v zmysle Zákona novej legislatívy od 1.7.2013" , kotré sa uskutoční v Banskej Bystrici dňa: 19.-21.2.2014 - 2 osoby.  300,00 
vrátane DPH
nie  14.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
24.2.2014 
32/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg.č. 14309/2011 - IV/5 , NP VII-2 v rámci aktivity 4.2, kód: 27110130012 tonery: HP LJ 1320 - 5 ks, HP LJ 2055 - 5 ks, HP LJ 2550 modrý - 2 ks. HP LJ 2550 červený - 2 ks, HP LJ 2550 žltý - 2 ks, HP LJ 2550 čierny - 2 ks.  1487,36 
vrátane DPH
áno  12.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
24.2.2014 
31/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31608605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho papiera v súlade s Rámcovou dohodou Reg. č. 20396/2011-IV/5 , NP VII-2 v rámci aktivity 4.2, kód: 271101300123 a to: A4 - 250 balíkov a A3 - 20 balíkov.   777,00 
vrátane DPH
áno  12.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
24.2.2014 
30/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31608605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho materiálu podľa Dohody o pristúpení k Rámcevej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.03.2013, NP VII-2 v rámci aktivity 4.2, kód: 27110130012 podľa prílohy.  1477,31 
vrátane DPH
áno  12.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
24.2.2014 
29/2014    INFO EDU CENTRUM Ing. Zlatica Martančíková 
Gen. Štefánika 1585/5, 060 01 Kežmarok
35217740  Objednávame si u Vás preklad úradných dokumentov z jazyka nemeckého do jazyka slovenského 1 stranu.  13,50 
vrátane DPH
nie  12.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
24.2.2014 
28/2014    Timasport s.r.o. 
Pod lesom 1488/15, 060 01 Kežmarok
46913114  Objednávame si u Vás označenie na Ochranné pracovné pomôcky logom: "ÚPSVaR KEŽMAROK" a to výšivkou na bundy - 13 ks, výšivkou na vesty - 2 ks a nažehľovaciou nálepkou na pracovný plášť- 6 ks.   19,80 
vrátane DPH
nie  12.02.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
24.2.2014 
27/2014    XEPAPs.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvoeln
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál podľa Dohody o pristúpení k Rámcevej dohode o kúpe kanceelárskych potrieb, účinnej od : 13.3.2013 podľa prílohy  828,228 
vrátane DPH
áno  12.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
18.2.2014 
26/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31608605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál podľa Dohody o pristúpení k Rámcevej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.3.2013 podľa prílohy NP III-2/B  69,0012 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
18.2.2014 
25/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál podľa Dohody o pristúpení k Rámcevej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.2.2013 podľa prílohy NP III-2/A  69,0012 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
18.2.2014 
24/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho materiálu podľa Dohody o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.3.2013 podľa prílohy NP VII-2  82,7532 
vrátane DPH
áno  10.2.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
18.2.2014 
23/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho materiálu podľa Dohody o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb účinnej zo dňa: 13.3.2013 podľa prílohy, NP II-2/B  22,8343 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
18.2.2014 
22/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárského materiálu podľa Dohody o pristúpení k Rámcovej dohode o úpe kancelárskych potrieb účinnej zo dňa: 13.3.2013 podľa prílohy - NP XXV-2  160,9307 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
18.2.2014 
21/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 83104 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg.č. 14309/2011-IV/5, NP VII-2 toner: HP LJ 1300 - 1 ks a HP LJ 1320 - 1 ks.  153,68 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
20/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 83104 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskaej výpočtovej techniky Reg.č. 14309/2011-IV/5 , NP I-2/D toner: HP LJ 1300 - 1 ks a HP LJ 1320 - 1 ks.  153,68 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
19/2014    PERGAMOPN s.r.o. 
Chemická 1, 83104 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlede s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg.č. 14309/2011-IV/5, NP II-2/B toner: HP LJ 1320 - 2 ks  181,24 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
18/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 83104 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelársej výpočtovej techniky Reg. č. 14309/2011-IV/5. NP III-2 toner: HP LJ 1300 - 2 ks  126,12 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
17/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 96001 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho papiera A4 v súlade s Rámcovou dohodou Reg.č. 20396/2011-IV/5, NP XXV-2/ kód: 2712330001 - 75 bal   198,00 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
16/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 96001 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho papiera A4 v súlade s Rámcovou dohodou Reg.č. 20396/2011 - IV/5 NPIII-2/B/ kód: 2720230111 - 40 bal.   105,60 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
15/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 96001 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho papiera Reg.č. 20396/2011-IV/5 , NP III-2/A kód: 27110130019 - 40 bal   105,60 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
14/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 96001 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho papiera v súlade s Rámcovou dohodou Reg.č. 20396/2011 - IV/5, NP VII-2 / kód: 27110130012 - 25 bal.  66,00 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
13/2017    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárského papiera A4 v súlade s Rámcovou dohodou Reg.č. 20396/2011 - IV/5 , NP II.2/B / k´d: 2711030021 - 60 bal.  158,40 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
12/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlades Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky, Reg.č. 14309/2011 - IV/5, tonery: NP III.2/A - HP LJ 1300 - 2 ks  126,12 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 
11/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratilava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg. č. 14309/2011 - IV/5 , NP XXV-2 toner: HP LJ 2055 - 2 ks, HP LJ 1015 - 2 ks  300,08 
vrátane DPH
áno  10.2.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
17.2.2014 

Naspäť na Objednávky 2014 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť