MÁJ 2014

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
59/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcevej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg.č. 14309/2011- IV/5 v rámci aktivity 4.2 NP VII-2 toner: HP LJ 1320 /kód: 27110130012 - 5 ks, NP VII-2 toner: HP LJ 2055 /kód: 27110130012 - 5 ks, NP VII-2 toner: HP LJ 2550 modrý /kód: 27110130012 - 2 ks, HP LJ 2550 červený /kód: 27110130012 - 2 ks, HP LJ 2550 žltý /kód: 27110130012 - 2 ks, HP LJ 2550 čierny /kód: 27110130012 - 2 ks.  1487,36 
vrátane DPH
áno  07.05.2014  Mgr. Magdaléna Sopková
riaditeľka úseku zamestnanosti na ÚPSVaR KK 
12.5.2014 
60/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31608605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho materiálu v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcebej dohode o kúpe kancelárskych potrieb účinnej od 13.03.2013 - NP VII-2 v rámci aktivity 4.2 Kód: 27110130012, podľa prílohy.  918,23 
vrátane DPH
áno  07.05.2014  Mgr. Mgdaléna Sopková
riaditeľka úseku zamestnanosti na ÚPSVaR KK 
12.5.2014 
64/2014    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg.č. 14309/2011 - IV/5 v rámci aktivity 4.2 NP VII-2 tonery podľa prílohy - 13 ks.  916,77 
vrátane DPH
áno  20.05.2014  Mgr. Magdaléna Sopková
riaditeľka odboru zamestnanosti na ÚPSVaR KK 
21.5.2014 
57/2014    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31608605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho papiera v súlade s Rámcovou dohodou Reg. č. 20396/2011-IV/5 - NP I-2 kód: 27110130022 - A4: 130 bal, A3: 10 bal.   392,00 
vrátane DPH
áno  07.05.2014  Mgr- Magdaléna Sopková
riaditeľka úseku zamestnanosti na ÚPSVaR KK 
12.5.2014 
61/2014    Z+M servis s.r.o. 
Nevädzová 6, 821 01 Bratislava, Prevádzka: Pribinová 13, 022 01 Čadca
44195591  Objednávame si u Vás v súlade s prieskumom trhu zop dňa: 14.04.2014 náplne do reprografickej techniky: CANON INSENSYS / Cartridge CRG - 719 MF - 58 xx LBP - 6300,06650 - 6 kusov.  370,80 
vrátane DPH
nie  13.05.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
21.5.2014 
58/2014    PERGAMON s.r.o. 
chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcevej dohode o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky Reg.č. 14309/2011-IV/5: NO I-2/D toner: HP LJ 1300 /kód 27110130022 - 1 ks, NP I-2/D toner: HP LJ 1320 /kód 27110130022 - 3 ks.   334,92 
vrátane DPH
áno  07.05.2014  Mgr. Magdaléna Sopková
riaditeľka úseku zamestnanosti na ÚPSVaR KK 
12.5.2014 
65/2014    ADECOMP SK s.r.o. 
Fabíniho 23, 052 01 Spišská Nová Ves
46923748  Objednávame si u Vás v súlade s prieskumom trhu zo dňa: 20.05.2014 náplne do tlačiarní v rámci aktivity 4.2 NP VII-2 - Xerox Phaser 3320 - 2 ks a Xerox Workcentre 5325 - 2 ks.  315,40 
vrátane DPH
nie  20.05.2014  Mgr. Magdaléna Sopková
riaditeľka odboru zamestnanosti na ÚPSVaR KK 
21.5.2014 
63/2014    LUSILA s.r.o. 
Slavkovská 708, 060 01 Kežmarok
36485608  Objednávame si u Vás v súlade s prieskumom trhu zo dňa: 16.05.2014 kancelársky materiál v rámci realizácie Národného projektu VII-2 kód: 27110130012, podľa prílohy - 518 položiek.  293,40 
vrátane DPH
nie  20.05.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
21.5.2014 
67/2014    POLYGRA s.r.o. Ing. Jaroslav Pieš 
Ostrovského 1, 040 05 Košice
17082528  Objednávame si u Vás v súlade s prieskumom trhu zo dňa: 04.03.2014 opravu tlačiarní: Lexmark T430 - fixačná fólia - 1 ks, Lexmark T430 - gumený valec- 1 ks, Lexmark T430 - púzdro - 2 ks, SHARP AR-M 236 - profilaxia - 1 ks, cena opravy za jednu normohodinu - 8 hodín, vypracovanie technického posudku na výpočtovú techniku podľa zoznamu - 1 ks.  154,32 
vrátane DPH
nie  26.05.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
2.6.2014 
66/2014    TAURUS Mgr. Michal Gáborčík 
Tvarožnianská 2490/16, 060 01 Kežmarok
34629581  Objednávame si u Vás nákup materiálu: Chladieaca pasta CPU 2g - 5 ks, USB kábel tienený 3m strieborný na tlačiareň - 3 ks, USB kábel 4,5m - 5m strieborný na tlačiareň - 2ks, USB kábel predlžovací 2m strieborný - 2 ks, FTP sieťový kábel 100m - 1 ks.  60,50 
vrátane DPH
nie  22.05.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
2.6.2014 
62/2014    Výdajňa zdravotníckych potrieb Iveta Barnášová 
Hlavné námestie 26, 060 01 Kežmarok
41350227  Objednávame si u Vás nápuk tovaru: indulóna modrá - 6 ks, Vlhčené utierky - 6 ks, Jednorázové čiapky - 1 balenie.  22,66 
vrátane DPH
nie  13.05.2014  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
21.5.2014 

Naspäť na APRÍL 2014

Tlačiť