február 2015

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
7/2015    SUNSOFT plus spol. s r.o. 
Hviezdoslavovo námestie 1688/15, 026 01 Dolný Kubín
31590128  Oprava kopír. stroja Work Centre 5225  24,-Eur 
vrátane DPH
  2.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.2.2015 
6/2015    LE CHEQUE DEJENEUR s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  Stravné lístky na mesiac február 2015 v počte 1466 po 3,80 Eur + odplata  5.640,33 Eur 
bez DPH
Komisionárska zmluva č. 1/OF/2015 zo dňa 19.01.2015  2.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.2.2015 
13/2015    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Kancelárske potreby podľa prílohy  4.853,96 Eur 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe kanc. potrieb zo dňa 17.8.2012, Dodatok č. 1 k RD o kúpe kanc. potrieb zo dňa 6.12.2012 a Dohoda o pristúpení k RD o kúpe kanc. potrieb zo dňa 12.2.2013   17.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.3.2015 
14/2015    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Xerografický papier 80 g Premium 400 bal. po 2,55 Eur  1.020,-Eur 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 z 8.11.2011   17.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.3.2015 
15/2015    Technická inšpekcia, a.s. 
Trnavská cesta 56, 821 01 Bratislava
36653004  Opakovaná úradná skúška dňa 3.3.2015 na nákladnom a osobnom výťahu (ľavom) nach. sa v budove úradu  324,-Eur 
vrátane DPH
Zmluva č. 1792/5/2014 o overovaní plnenia požiadaviek bezpečnosti technických zariadení zo dňa 29.12.2014  18.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.3.2015 
11/2015    Václav Kotúľ TLAČIAREŇ VK print 
Vasiľov 204, 029 51 Vasiľov
44666926  Tlač spisových obalov v počte 328 kusov po 0,132 Eur  43,30 Eur 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 1/DT/2014 z 18.12.2014  17.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
24.2.2015 
5/2015    Václav Kotúľ TLAČIAREŇ VK print 
Vasiľov 204, 029 51 Vasiľov
44666926  Výroba tlačív v počte 473 po 0,132 Eur  62,44 Eur 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 1/DT/2014 z 18.12.2014  2.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.2.2015 
12/2015    Emília Hančáková KNÍHVIAZAČSTVO 
Gen. Svobodu 1007/1, 026 01 Dolný Kubín
32271450  Zhotovenie obalov, zlatotlač, viazanie tlačovín v počte 3 ks po 4,50 Eur  13,50 Eur 
bez DPH
Zmluva o dielo č. 1/KN/2014 zo dňa 22.12.2014  17.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
24.2.2015 
8/2015    Emília Hančáková KNÍHVIAZAČSTVO 
Gen. Svobodu 1007/1, 026 01 Dolný Kubín
32271450  Zhotovenie obalov, zlatotlač, viazanie tlačovín  15,-Eur 
bez DPH
Zmluva o dielo č. 1/KN/2014 zo dňa 22.12.2014  5.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
18.2.2015 
17/2015    ELVYS SLOVAKIA, s.r.o. 
M. R. Štefánika 2265/102, 026 01 Dolný Kubín
36438014  Oprava osobného výťahu (ľavého)-výmena dverného uzáveru na šachtových dverách na 5. poschodí  103,72 Eur 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 4906 zo dňa 23.1.2007 a k nej platné dodatky  26.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.3.2015 
10/2015    ELVYS Slovakia, s.r.o. 
M. R. Štefánika 2265/102, 026 01 Dolný Kubín
36438014  Výmena motora na nákladnom výťahu  2.286,42 Eur 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 4906 zo dňa 23.1.2007 a k nej platné dodatky  16.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
24.2.2015 
9/2015    ELVYS Slovakia, s.r.o. 
M. R. Štefánika 2265/102, 026 01 Dolný Kubín
36438014  Oprava osobného výťahu (ľavého) - oprava a zaizolovanie cievky brzdového magnetu  37,03 Eur 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 4906 zo dňa 23.1.2007 a k nej platné dodatky  13.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
19.2.2015 
16/2015    ELVYS SLOVAKIA, s.r.o. 
M. R. Štefánika 2265/102, 026 01 Dolný Kubín
36438014  Poskytnutie asistencie pri vykonaní "Opakovanej úradnej skúšky" na nákladnom a osobnom výťahu (ľavom) dňa 3.3.2015 v budove úradu  273,66 Eur 
vrátane DPH
Zmluva o poskytnutí asistencie pri vykonaní opakovanej úradnej skúšky výťahových zariadení č. 2014/AOÚS zo dňa 29.12.2014  18.2.2015  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
9.3.2015 

Naspäť na Objednávky 2015 (ÚPSVR Dolný Kubín)

Tlačiť