Júl 2015

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
37/2015    ELVATECH s.r.o. 
MUDr. Alexandra 1, 06001 Kežmarok
44818131  Objednávame si u Vás tovar: poháre na vodu, čisté sklo - sada 6 ks - 4 sady, lyžička čajová - 24 ks.  32,40 
vrátane DPH
nie  28.7.2015  Ing. Beáta Harabinová
vedúca oddelenia ekonomiky, poverená zastupovaním v neprítomnosti riaditeľa ÚPSVaR KK, PhDr. Milana Gacíka 
29.7.2015 
35/2015    GGFS s.r.o. 
Sásiková 5, 81108 Bratislava
47079690  Objednávame si u Vás v s´úlade s Dohodou o pristúpení k Rámcevj dohode č. 64/OF/2015 zo dňa: 8.6.2015 stravné poukážky pre zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok - 35 ks.  133,00 
vrátane DPH
áno  14.7.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.7.2015 
29/2015    GGFS s.r.o. 
Sásiková 5, 811 08 Bratislava
47079690  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode č. 64/OF/2015 zo dňa: 08.06.2015 Stravné poukážky pre zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok, Spišská Belá a aSpišská Stará Ves v počte 142 zamestnancov - 2948 ks.  11202,40 
vrátane DPH
áno  02.07.2015  Ing. Beáta Harabinová
vedúca odd. ekonomiky, poverená zastupovaním riaditeľa ÚPSVaR KK, PhDr. Milana Gacíka 
8.7.2015 
32/2015    Igor Kroták IČKO 
Družstevná 67/9, 060 01 Mlaý Slávkov
37241761  Objednávame si u Vás opravu bakónových dver na prízemí budovy sídla ÚPSVaR Kežmarok Dr Alexandra 61 - 1 krát.  78,00 
vrátane DPH
nie  09.07.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
21.7.2015 
36/2015    KOPIA KE Ing. Ladislav Lemesányi 
Bauerová č. 30, 04023 Košice - sídlisko KVP
40408507  Objednávame si u Vás v súlad so Zmluvou o poskytnutí služby HZ/60/2014 zo dňa: 29.12.2014 opravu: LEXMARK T430 - 2 ks, HP LJ 1320 - 1 ks. Cena je za jednu normohodinu práce na každý servisný zásah. Cena sa môže navýšiť o komponenty, ktoré budú vymenené, vyplývajúce z opravy tlačiarní.  54,00 
vrátane DPH
áno  20.7.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.7.2015 
34/2015    MILEO s.r.o. 
Pod lesom 7, 060 01 Kežmarok
45678596  Objednávame si u Vás vypracovane technického posudku na stavebnú úpravu bezbariérovej rampy a vstupnej plochy s položkovitým rozpočtom predpokladaných nákladov - 1 krát.  32,00 
vrátane DPH
nie  13.07.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
21.7.2015 
31/2015    Pavol Bjalončík FARBY-LAKY-DROGÉRIA 
Starý trh 6, 060 01 Kežmarok
35215895  Objednávame si u Vás nákup repelentného spreja 200 ml - 15 ks  69,00 
vrátane DPH
nie  06.07.2015  PhDr. Mian Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
8.7.2015 
30/2015    PTK ECHO SERVICES s.r.o. 
MUDr. Alexandra 40, 060 01 Kežmarok
44263279  Objednávame is u Vás v súlade so zmluvou o Poskytnutí služby HZ/59/2014 zo dňa: 29.12.2014 Preklad úradných dokumentov z jazyka nemeckého do jazyka slovenkého 3 strany.  42,84 
vrátane DPH
áno  06.07.2015  PhDr. Mian Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
8.7.2015 
33/2015    SEZAKO Trnava s.r.o. 
Pobočka Košice, Orešanská 1, 917 01 Trnava
36263800  Objednávame si u Vás TV monitoring kanalizačného potrubia v súlade s prieskumom trhu Ústredia práca, sociálnych vecí a rodiny Bratislava, zo dňa: 13.07.2015  644,40 
vrátane DPH
nie  13.07.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
21.7.2015 

Naspäť na Objednávky 2015 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť