október 2015

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
62/2015    MILEO s.r.o. 
Pod lesom 1429/7, 06001 Kežmarok
45678596  Objednávame si u Vás rekonštrukciu bezbariérovej rampy pre invalidov a vstupnej plochy pred ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, v súlade s prieskumom trhu Ústredia PSVaR Bratislava zo dňa: 30.09.2015 - 1 krát.  2926,50 
vrátane DPH
nie  02.10.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
6.10.2015 
63/2015    Ing. arch. Jozef Figlár 
Hviezdoslavová 19, 06001 Kežmarok
33878251  Objednávame si u Vás srchitektonické služby pre vonkajšie oblasti, spojené s plánovanými stavebnými úpravami parkovacej plochy pred sídlom ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61 - 1 krát.  99,00 
vrátane DPH
nie  02.10.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
6.10.2015 
64/2015    Ing. arch. Jozef Figlár 
Hviezdoslavová 19, 06001 Kežmarok
33878251  Objednávame si u Vás odborné poradenské služby pre projektovanie v rámci plánovaných stavebných úprav parkovacej plochy pred sídlom ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, 06001 Kežmarok - 1 krát.  96,00 
vrátane DPH
nie  02.10.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
6.10.2015 
65/2015    GGFS s.r.o. 
Sásiková 5, 81108 Bratislava
47079690  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode č. 64/OF/2015 zo dňa: 08.06.2015 Stravné poukážky pre 143 zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok, Spišská Belá a Spišská Stará Ves - 2656 ks.  10092,80 
vrátane DPH
áno  02.10.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
6.10.2015 
66/2015    Pergamon s.r.o. 
chemická 1, 834 01 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás nákup tonerových kaziet v súlade s Rámcevou dohodou č. VOB/53/2015-M_OVO dodanie originálnych náplní íných ako HP a to: OKI MB 451 DRUM/4457307 - 2 ks, OKI ES SP CARDS DRUM /1283601 - 1 ks, Xerox Work Center 6505/ 106R01604, black - 1 ks.  468,01 
vrátane DPH
áno  15.10.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
67/2015    SOŠ Kežmarok, Ing. Stanislav Marhefka - riaditeľ 
Kušnierská brána 349/2, 060 01 Kežmarok
00159468  Objednávame si u Vás zabezpečenie občerstvenia pre Burzu práce a informácií v súlade s prieskumom trhu Ústredia PSVaR Bratislava, zo dňa: 8.9.2015, v súlade s NP PPP - 27110130044 a to: káva (cukor + mlieko di kávy), čaj, minerálna voda, slané a sladké /čajové/ pečivo, obložené chlebíčky, bagety, pre CCA. 225 osôb. /objem v súlade so špecifikáciou prieskumu - viď príloha/. Obedové menu (polievka, mäsité jedlo, príloha) pre 60 osôb. Dátum realizácie aktivity: 4.11.2015.  1188,12 
vrátane DPH
nie  19.10.2015  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
68/2015    SOŠ Kežmarok, Ing. Stanislav Marhefka - riaditeľ 
Kušnierská brána 349/2, 060 01 Kežmarok
00159468  Objednávame si u Vás prenájom priestorov per Burzu práce a informácií v súlade s prieskumom trhu Ústredia PSVaR Bratislava, zo dňa: 8.9.2015 - 1 krát, v rámci NP PPP - 27110130044. Dátum realizácie aktivity: 4.11.2015  500,00 
vrátane DPH
nie  19.10.2015  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
69/2015    GGFS s.r.o. 
Sásiková 5, 811 08 Bratislava
47079690  Objednávame si u Vás v súlades Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode č. 64/OF/*2015 zo dňa: 8.6.2015 Stravné kupóny pre 1 zamestnanca ÚPSVaR Kežmarok v počte 22 ks.  83,60 
vrátane DPH
áno  19.10.2015  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
70/2015    Pergamon s.r.o. 
Chemická 1, 834 01 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás nákup tonerových kaziet v súlades Rámcovou dohodou č. VOB/53/2015-M_OVO, dodanie originálnych náplní HP a to: Toner HP LJ 1300/Q2613X - 10 ks, Toner HP LJ 101X 30XX 102X/Q2612A - 6 ks.  1457,84 
vrátane DPH
áno  22.10.2015  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
71/2015    AUTO DIELY SLOVAKIA TEAM s.r.o. 
Karpatská 8/80, 058 01 Pporad
36483656  Objednávame si u Vás nákup zimných pneumatík do služobného motorového vozidla KK760BG Renault Thalia, rozmer: 175/65 R14 82T - 4 ks.  220,00 
vrátane DPH
nie  22.10.2015  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
72/2015    BRATEX Jaroslav Hoza 
sídlo: Obrancov mieru 1513/11, prevádzka: Garbiarská 19, 060 01 Kežmarok
37240331  Objednávame si u Vás nákup metrážneho koberca, šírka: 4m spodkladom z juty - 21m.  483,00 
vrátane DPH
nie  22.10.2015  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
73/2015    BELOP Anna Galliková 
Hlavné námestie 98, 060 01 Kežmarok
40129276  Objednávame si u Vás vyhotovenie technického posudku na nefunkčné elektrospotrebiče v majetku úradu - zoznam /viď príloha/ - 24 ks.  11,28 
vrátane DPH
nie  26.10.2015  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
29.10.2015 
74/2015    FARBY LAKY DROGÉRIA Pavol Bjalončík 
Starý trh 6, 060 01 Kežmarok
35215895  Objednávame si u Vás nákup bielej interiérovej farby Remal Klasik 40 kg balenie - 10 ks.  297,00 
vrátane DPH
nie  28.10.2015  Ing. Beáta Harabinová
vedúca odd. ekonomiky, poverená zastupovaním riaditeľa ÚPSVaR KK PhDr. Milana Gacíka, počas jeho neprítomnosti 
29.10.2015 

Naspäť na Objednávky 2015 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť