Apríl

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Číslo objednávky
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis objednaného plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Identifikácia zmluvy, ak objednávka súvisí so zmluvou
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Cena bez DPH
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia objednávky
O44/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás zabezpečenie občerstvenia na akciu „ Raňajky so zamestnávateľmi „ Slovenského EURES, ktoré sa uskutočnia dňa 13.04.2011. Zúčtovanie podľa prezenčnej listiny.     150  01.04.2011 
O45/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás preklad úradných dokladov z ukrajinského do slovenského jazyka.     131,66  04.04.2011 
O46/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás stravné poukážky na mesiac apríl 2011 v nominálnej hodnote 3,30 EUR/ks     3566,75  04.04.2011 
O47/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : CDROM mechaniku DVDRW S-ATA - objednávame si aj opravu UPS záložného zdroja APC 700RMI NET S/N:GS9728844482     125  04.04.2011 
O48/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás kontrolu, odbornú prehliadku a revíziu komínových telies a dymovodov (2x ročne).     83,33  05.04.2011 
O49/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás výrobu pečiatok a výmenu pečiatkových štočkov podľa prílohy objednávky.     127,31  07.04.2011 
O50/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás: 1. Teleskopická tyč na maľovanie 3m 2. PRIMALEX POLAR 15kg 3. Valec FDG 27 cm 4. Držiak na valec 5. Štetka č. 10 6. Zarohak Profi č. 3 7. Mriežka pod valec 270 mm     86,87  07.04.2011 
O51/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás hygienickú výmaľbu priestorov chodieb na 1. poschodí, vrátane časti malej zasadačky a sociálneho zázemia.     710,08  12.04.2011 
O52/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás v rámci údržby zadebnenie dverí v kancelárii riaditeľa a opravu obkladu v kanceláriach sídla Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Kežmarok, Dr. Alexandra 61.     746  18.04.2011 
O53/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás preklad úradných dokladov z ukrajinského jazyka do slovenského jazyka.     105  18.04.2011 
O54/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás : 1. USB kábel na čítačku kariet 2. USB kábel predlžovací k USB kľúču 3. Chladiaca pasta na procesor 4. ATX zdroj 5. DVD média 6. CD média     35,83  27.04.2011 
O55/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás zverejnenie inzerátu podľa prílohy objednávky.     29.04.2011  130,86 

Naspäť na Objednávky 2011 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť