december 2017

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
55/2017    F-PARKET s.r.o. 
SNP 578/3, 029 01 Námestovo, predajňa Aleja Slobody 3055, Dolný Kubín
47717947  Nákup: pogumovaná predložka 10x60 cm v počte - 18 ks po 5,50 Eur  99,-Eur 
vrátane DPH
  15.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
21.12.2017 
50/2017    F-PARKET s.r.o. 
SNP 578/3, 029 01 Námestovo predajňa Aleja Slobody 3055, Dolný Kubín
47717947  Nákup: pogumovaná predložka 0,90 x 150 v počte 3 ks, kanc. koberec Santana, pogumovaný, 4 m šírky, farba tmavo hnedá, množstvo 28,4 m2  273,50 eur 
vrátane DPH
  5.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
19.12.2017 
56/2017    IngWare, s.r.o. 
Nad brehmi 3107/25, 026 01 Dolný Kubín
44436190  Oprava vertik. a horizont. žalúzií na I., IV., V., VII. posch., horné ramienka na vertik. žalúzie - 100 ks  29,40 Eur 
vrátane DPH
  15.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
21.12.2017 
53/2017    B2B Partner s.r.o. 
Šulekova 2, 811 06 Bratislava
44413467  Nákup: parkovacia zábrana-stĺpik, motýlik, sklopný, biely - 2 ks po 156,-Eur  312,-Eur 
vrátane DPH
  11.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
21.12.2017 
49/2017    SIGNO s.r.o. 
Tatranská cesta 68, 034 01 Ružomberok
43930824  Nákup: drevená tyč pre vlajku - 3 ks po 7,92 Eur, vlajka SR - 2 ks po 15,-Eur, vlajka EÚ - 2 ks po 15,-Eur  83,76 Eur 
vrátane DPH
  4.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
19.12.2017 
54/2017    Václavu Kľúčová služba, s.r.o.  
Podhora 26, 034 01 Ružomberok, prev. Radlinského 27, 026 01 Dolný Kubín
36847755  Nákup: FAB vložka-10 ks po 10,-Eur, zadlab. zámok V 8090 vložkový-8 ks po 4,-Eur, zadlab. zámok BZn 90/80 vložkový- 2 ks po 6,-Eur, kľučka na dvere hliníková-10 ks po 4,20 Eur, štítok na dvere hliníkový-10 ks po 4,-Eur  226,-Eur 
vrátane DPH
  12.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
21.12.2017 
51/2017    TEMPO KONDELA 
Radlinského 1736/27, 026 01 Dolný Kubín
36409154  Nákup: stojanový vešiak v počte 4 ks   100,-Eur 
vrátane DPH
  5.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
19.12.2017 
48/2017    GONG s.r.o.  
Obrancov mieru 1780/3, 026 01 Dolný Kubín
31645984  Výroba menoviek na chodbu pred kanceláriu o rozmeroch 210 x 190 mm v počte 5 ks po 18,60 Eur   93,-Eur 
vrátane DPH
  4.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
19.12.2017 
52/2017    ELECTROSELL, s.r.o. 
SNP 1203, 026 01 Dolný Kubín
31608001  Nákup: rýchlovarná kanvica-5 ks, krčah na vodu-2 ks, podnos plastový-2 ks, podnos sklený-2 ks, kávové lyžičky-32 ks, poháre na vodu-5 sád, miska sklená-4 ks, šáločky+tanieriky-5 sád   225,59 Eur 
vrátane DPH
  8.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
21.12.2017 
47/2017    HUBA Miloš - ORSA 
Gen. Svobodu 2674/34, prevádzka M.R.Štefánika 2263, Dolný Kubín
31045901  Nákup: Pracovná taška - 1 ks  34,32 Eur 
vrátane DPH
  4.12.2017  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
4.12.2017 

Naspäť na Objednávky 2017 (ÚPSVR Dolný Kubín)

Tlačiť