november 2018

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
49/2018    METAL SERVIS Recycling, s.r.o. 
Príboj 549, 976 13 Slovenská Ľupča
36622630  Odvoz a likvidácia elektroodpadu   0,-Eur 
bez DPH
Zmluva č. 225/OVS/2014 o zhromažďovaní a odvoze elektroodpadu zo dňa 25.6.2014   26.11.2018  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
30.11.2018 
46/2018    FINAL - CD Bratislava spol. s r.o. 
Škultétyho 437/18, 958 01 Partizánske
45960470  Prezutie letných pneumatík za zimné na SMV Peugeot 308 BL 383 KU  21,60 Eur 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. 216/OVS/2016 o poskytovaní servisných služieb zo dňa 4.4.2016, Dodatok č. 1 k RD 216/OVS/2016 zo dňa 4.4.2016, Dodatok č. 2 zo dňa 4.7.2016 a Dodatok č. 3 zo dňa 29.9.2016   8.11.2018  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
14.11.2018 
45/2018    FINAL - CD Bratislava spol. s r.o. 
Škultétyho 437/18, 958 01 Partizánske
45960470  Prezutie letných pneumatík za zimné na SMV Peugeot 308 BL 266 KU  21,60 Eur 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. 216/OVS/2016 o poskytovaní servisných služieb zo dňa 4.4.2016, Dodatok č. 1 k RD 216/OVS/2016 zo dňa 4.4.2016, Dodatok č. 2 zo dňa 4.7.2016 a Dodatok č. 3 zo dňa 29.9.2016   8.11.2018  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
14.11.2018 
47/2018    DATALAN, a.s. 
Galvaniho 17/A, 821 04 Bratislava
35810734  Obhliadka a vyhotovenie technického posudku na vyradenie výpočtovej techniky podľa priloženého zoznamu - 26+5 USB kľúčov  127,20 Eur 
vrátane DPH
Rámcová servisná dohoda na pozáručný servis zariadení výpočtovej techniky a kancelárskej techniky č. 368/OI/2016 zo dňa 21.4.2016   9.11.2018  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
14.11.2018 
48/2018    TEMPO KONDELA 
Radlinského 1736/27, 026 01 Dolný Kubín
36409154  Kancelárske kreslo TC3-973M 2 NEW 4 ks po 65,-Eur  260,-Eur 
vrátane DPH
  19.11.2018  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
21.11.2018 
50/2018    FINAL - CD Bratislava spol. s r.o. 
Škultétyho 437/18, 958 01 Partizánske
45960470  Pravidelná servisná prehliadka SMV Škoda Octavia DK 065 AM, výmena oleja, filtra oleja, výmena vzduchového filtra, nemrznúca zmes, nastavenie svetlometov, destilovaná voda, palivový filter, výmena stieračov, čistič bŕzd, diagnostika  375,-Eur 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. 216/OVS/2016 o poskytovaní servisných služieb zo dňa 4.4.2016, Dodatok č. 1 k RD 216/OVS/2016 zo dňa 4.4.2016, Dodatok č. 2 zo dňa 4.7.2016 a Dodatok č. 3 zo dňa 29.9.2016   30.11.2018  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
30.11.2018 
51/2018    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Kancelársky materiál podľa prílohy  467,40 Eur 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 230/OVS/2017 k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb zo dňa 15.05.2017   30.11.2018  Ing. Miroslav Málik
riaditeľ úradu 
4.12.2018 

Naspäť na Objednávky 2018 (ÚPSVR Dolný Kubín)

Tlačiť