Štát sa usiluje zlepšiť skúsenosť občanov so službami a informáciami, ktoré poskytuje. Aktuálne sa zameriava na zlepšenie skúsenosti tých občanov, ktorí ukončili pracovný pomer a chcú sa zaradiť do evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Tím BRISK (oddelenie behaviorálnych inovácií) Sekcie informačných technológií verejnej správy MIRRI v spolupráci s Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR a Ústredím práce, sociálnych veci a rodiny pripravili dotazník, ktorého cieľom je zber spätnej väzby.
Štátu dotazník pomôže porozumieť, do akej miery by mal investovať do zlepšenia občianskej skúsenosti v tejto životnej skúsenosti. Pre občana to je spôsob, ako vyjadriť spätnú väzbu, ktorá pomôže lepšie nastaviť investíciu do zlepšenia konkrétnej služby štátu.
Online dotazník sa bude distribuovať prostredníctvom portálov www.sluzbyzamestnanosti.sk a www.upsvr.gov.sk. Je krátky a jednoduchý. Skladá sa z 1 hlavnej otázky, ktorá je jediná povinná a 6 podporných, dobrovoľných otázok. Dotazník bude k dispozícii od budúceho týždňa po dobu jedného mesiaca, do 20.12.2022.
Táto aktivita je realizovaná v rámci spoločného projektu, ktorého cieľom je zlepšovanie občianskej skúsenosti so službami štátu (komponent 17 POO). Projekt je financovaný z Plánu obnovy.
Kontakt:
Patrik Pavlovský
BRISK - Oddelenie behaviorálnych inovácií
Sekcia informačných technológií verejnej správy
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR
Pribinova 25
Bratislava 811 09
brisk@mirri.gov.sk
Pondelok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Utorok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Streda | 8:00-12:00 13:00-17:00 |
Štvrtok | nestránkový deň |
Piatok | 8:00-12:00 |
Mesto Považská Bystrica
každú STREDU poskytuje
BEZPLATNÚ PRÁVNU SLUŽBU
od 14.00 do 17.00 hod.
Záujemcovia sa môžu prihlásiť v klientskom centre mestského úradu na prízemí.