Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Vedenie organizácie si uvedomuje rastúce požiadavky spoločnosti na kvalitu služieb, ktoré poskytuje pre svojich klientov a pre zainteresované strany, pre ich naplnenie vedenie prijíma rozhodnutie zaviesť a udržiavať systém manažérstva kvality v súlade s požiadavkami normy STN ISO 9001.
Na základe uvedeného vedenie Ústredia prijalo "Politiku kvality Ústredia" v rozsahu a vo forme zásad pre zamestnancov Ústredia s platnosťou od 4. apríla 2024
Dokument v plnej miere nahradil Politiku kvality a protikorupčnú politiku Ústredia zo dňa 18.3.2022
Dokument: Politika kvality Ústredia [ PDF 603.1 kB] platná od 04.04.2024
Archívne dokumenty:
Politika kvality a protikorupčná politika Ústredia [ PDF 539.3 kB] zo dňa 18.3.2022
Politika kvality zo dňa 14.11.2019
Protikorupčná politika [ PDF 245.4 kB] zo dňa 15.12.2020