všetkým klientom (PO/FO), ktorí majú ponukové listy na AOTP, ktorí majú uzatvorené dohody o poskytnutí príspevku, ktorí žiadajú o poskytnutie príspevku, ktorí predkladajú žiadosti o úhradu platby, doklady k úhrade oprávnených nákladov v rámci AOTP a pod., aby predmetné doklady a dokumenty počas celého obdobia mimoriadnej situácie zasielali poštou, do elektronickej schránky úradu a prípadne e-mailom. Výmena dokumentov s úradom práce môže byť výnimočne zabezpečená aj osobne v podateľni úradu, na recepcii úradu alebo na inom mieste určenom, / po dohovore s príslušným zamestnancom / ak je to nevyhnutné.
Pondelok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Utorok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Streda | 8:00-12:00 13:00-17:00 |
Štvrtok | nestránkový deň |
Piatok | 8:00-12:00 |