Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Asistentka riaditeľa v rámci Národného projektu „Sieť odborného poradenstva“

Číslo výberového konania: VKP SOP 3/2025 

Názov projektu: Sieť odborného poradenstva

Kód projektu: 401405B738

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – asistentka riaditeľa v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva“ (ďalej len: ,,SOP“)

Počet voľných miest: 1 (doba určitá – do 31.12.2025, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu)

Organizačný útvar:  Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí a rodiny; odbor siete odborného poradenstva

Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, Bratislava

Nástup: 1.3.2025 (dohodou)

Platová trieda: 5, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Hlavné úlohy:  Poskytovanie technickej asistencie pri príprave a realizácii projektov financovaných z verejných zdrojov a zo štrukturálnych nástrojov Európskej únie vrátane ich monitorovania a vyhodnocovania.

Činnosti budú zamerané najmä na:

- poskytovanie komplexnej administratívnej podpory pre odbor siete odborného poradenstva,

- zber a spracovávanie údajov o klientoch v rámci poradní komplexnej pomoci (PKP), ktoré slúžia pre spracovávanie analýz a výstupov NP,

- zabezpečovanie dodržiavania registratúrneho poriadku Ústredia PSVR a archivácie dokumentácie spojenej s PKP v zmysle Registratúrneho poriadku a registratúrneho plán Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny a úradov práce, sociálnych vecí a rodiny,

- zabezpečenie zberu dokumentácie potrebnej k dokladovaniu dochádzky za vedúceho oddelenia a manažérov metodického riadenia,

- vedenie administratívnej agendy odboru SOP,

- zabezpečovanie vypracovania podkladov na základe potrieb vedúceho odboru a vedúcich oddelení,

- spoluprácu a výmenu informácií medzi jednotlivými úsekmi v organizácii,

- spoluprácu na realizácii aktivít národného projektu,

- spoluprácu so subjektmi zapojenými do implementácie národného projektu,

- asistenciu na organizovaní stretnutí v rámci implementácie projektu,

- zabezpečovanie administratívnych prác pri tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou národného projektu,

- spoluprácu s organizačnými útvarmi zamestnávateľa,

- správu písomností, ktoré pochádzajú z vykonávaných činností na pracovnom mieste v organizačnom útvare, v IS DMS,

- typovanie údajov do príslušných IS úradu,

- priebežné sledovanie a dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných noriem súvisiacich s pracovnou činnosťou,

- dodržiavanie mlčanlivosť vo veciach pracovného charakteru,

- plní ďalšie úlohy súvisiace s dojednaným druhom práce a činnosťou odboru podľa pokynov priameho nadriadeného.

 

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača: ukončené SŠ vzdelanie

Prax: v administratíve výhodou

Jazykové znalosti: nevyžaduje sa

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť samostatného rozhodovania a organizácie práce, komunikatívnosť, angažovanosť, dôslednosť, profesionalita, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž, tímová práca.

Požadované odborné znalosti:  

Znalosť Štandardov rodinných poradní

Znalosť zákonov:

  • Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 453/2003 Z. z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a  audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu.

Doplňujúce odborné znalosti:

Znalosť zákonov:

  • Zákon č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou (antidiskriminačný zákon)
  • Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
  • Zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov
  • Zákon č. 568/2009 Z. z. o celoživotnom vzdelávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Zákon č. 219/2014 Z. z. o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Zákon č. 199/1994 Z. z. o psychologickej činnosti a Slovenskej komore psychológov
  • Zákon č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele
  • Zákon č. 36/2005 Z. z. o rodine

                                                                                                              

Kontakt pre poskytnutie informácií: 

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Vladimír Ševčík

Telefón:  02/2 0455 807 

E-mail: vladimir.sevcik@upsvr.gov.sk

Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava

 Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise;
  • písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.

    * (je možné zlúčiť uvedené čestné vyhlásenia do jedného dokumentu)

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 12.02.2025

 V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa poštou alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na online pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.




autor: Vladimír Ševčík

Dátum vytvorenia stránky: 05.02.2025
Dátum aktualizácie: 06.02.2025

Tlačiť