
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Číslo výberového konania: VKP SOP 18/2025
Názov projektu: Sieť odborného poradenstva
Kód projektu: 401405B738
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme - Poradca v oblasti riadenia financií v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva“ (ďalej len: „SOP“)
Počet voľných miest: 4 (doba určitá – do 31.12.2025, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu)
Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí a rodiny; odbor siete odborného poradenstva; oddelenie metodického riadenia odborného poradenstva
Miesto výkonu práce: Piešťany, Trnava, Nové Zámky, Banská Bystrica
Nástup: 15.4.2025 / dohodou
Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Forma realizácie výberového konania: online video pohovor
Hlavné úlohy: Poradca v oblasti riadenia financií je zameraný na poskytovanie ekonomického poradenstva s cieľom optimalizácie výdavkov, príjmov a ich vzájomného pomeru, na finančné plánovanie, vytváranie finančnej rezervy a riešenia iných finančných problémov. Jeho úlohou je zorientovať klienta vo finančných možnostiach, ktoré má vzhľadom na jeho situáciu a naučiť ho pracovať s vlastným a rodinným rozpočtom tak, aby neupadal do dlhovej špirály. V súčinnosti s ostatnými odborníkmi navrhne klientovi možnosti zlepšenia finančnej situácie prostredníctvom analýzy dostupných možností a cieleného poradenstva v oblasti riešenia finančných problémov a celkovej životnej situácie.
Činnosti budú zamerané najmä na:
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazykové znalosti: znalosť anglického jazyka výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: veľmi dobré komunikačné, vyjednávacie a sociálne zručnosti, schopnosť tímovej práce aj samostatného rozhodovania, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť sociálneho cítenia kombinovaná so schopnosťou odosobniť sa od problémov klienta, schopnosť zvládať stres a záťaž
Požadované odborné znalosti:
Znalosť zákonov:
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Miroslava Kochanová
Telefón: 02/204558909
E-mail: miroslava.kochanova2@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
* (je možné zlúčiť uvedené čestné vyhlásenia do jedného dokumentu)
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 11.03.2025
V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa poštou alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na online pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
autor: Miroslava Kochanová