Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Pracovník prvého kontaktu v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva"

Číslo výberového konania: VKP SOP 11/2025

Názov projektu: Sieť odborného poradenstva

Kód projektu: 401405B738                                                                                                                      

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme  -  pracovník prvého kontaktu  v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva“ (ďalej len: „SOP“)

Počet voľných miest: 1 (doba určitá – do 31.12.2025, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu)

Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí a rodiny; odbor siete odborného poradenstva; oddelenie metodického riadenia odborného poradenstva

Miesto výkonu práce: Trnava

Nástup: 1.3.2025 / dohodou

Platová trieda: 5, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Forma realizácie výberového konania: online video pohovor

Hlavné úlohy: Pracovníci prvého kontaktu vykonávajú úvodný pohovor s klientom, základnú diagnostiku jeho problému, v jednoduchých a často sa opakujúcich prípadoch poskytujú základné poradenstvo. V zložitejších prípadoch postúpia klienta podľa naliehavosti potreby riešenia na sociálne, právne, ekonomické alebo psychologické poradenstvo. Okrem toho zabezpečujú komplexnú administratívnu podporu pre poradňu a spracovávanie štandardných odpovedí pre klientov. Ich úlohou je zbierať, spracovávať, ukladať do registratúry a archivovať dokumentáciu spojenú s odbornými poradenskými činnosťami. Analýzou požiadaviek a problémov klientov obracajúcich sa na poradne, sumarizáciou dát a výsledkov jednotlivých poradenských činností identifikuje a pripraví podklady pre potreby poradcov a vedenie, v prípade potreby pre koordinačný výbor.

Činnosti budú zamerané najmä na:

  • výkon činností v rámci hlavnej aktivity projektu zameraných na administratívnu činnosť,
  • spracovávanie podkladov do dochádzkového systému,
  • vedenie administratívnej agendy úseku,
  • dohľad nad procesom uchovávania relevantných dokumentov (archivácia),
  • spolupráca s jednotlivými organizačnými zložkami Ústredia PSVR,
  • vypracovanie podkladov pre nadriadeného a spravovanie jeho kalendára,
  • organizácia stretnutí pracovných skupín a tímov,
  • príprava rokovaní (po technickej stránke) a porád (koordinácia priestorov, vykonávanie reprezentačných záležitostí),
  • zabezpečovanie pracovných ciest a ubytovania,
  • zabezpečovanie kontinuálnej spolupráce a poskytovania výmeny informácií medzi jednotlivými úsekmi v organizácii,
  • spolupráca s poradcami ďalších špecializácií PKP (právne, ekonomické, sociálne a psychologické poradenstvo, terénny konzultant a koordinátor).

 

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača: stredoškolské vzdelanie s maturitou

Prax: prax v administratívnych činnostiach výhodou

Jazykové znalosti: znalosť anglického jazyka výhodou

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: výborné komunikačné, vyjednávacie a sociálne zručnosti, schopnosť tímovej práce aj samostatného rozhodovania, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť sociálneho cítenia kombinovaná so schopnosťou odosobniť sa od problémov klienta, schopnosť zvládať stres a záťaž,  schopnosť rýchlo sa učiť nové veci, všeobecný rozhľad a orientácia v problematike ekonomiky, práva a psychológie, pokročilosť v práci s informačnými technológiami, systematický a štruktúrovaný prístup k práci.

Požadované odborné znalosti:  

Znalosť zákonov:

  • Zákon č. 453/2003 Z. z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • Zákon č. 552/2003 Z. z. o Zákon o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších  predpisov,
  • Vyhláška č. 106/2013 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník,
  • Zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o službách zamestnanosti“),
  • Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

Kontakt pre poskytnutie informácií: 

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Martina Bartalos

Telefón: 02/20455836

E-mail: martina.bartalos@upsvr.gov.sk

Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 13.02.2025

 V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa poštou alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na online pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.




autor: Martina Bartalos

Dátum vytvorenia stránky: 06.02.2025

Tlačiť