![Občan](https://www.upsvr.gov.sk/buxus/docs/design/banners/family_deco.jpg)
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Číslo výberového konania: VKP SOP 11/2025
Názov projektu: Sieť odborného poradenstva
Kód projektu: 401405B738
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme - pracovník prvého kontaktu v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva“ (ďalej len: „SOP“)
Počet voľných miest: 1 (doba určitá – do 31.12.2025, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu)
Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí a rodiny; odbor siete odborného poradenstva; oddelenie metodického riadenia odborného poradenstva
Miesto výkonu práce: Trnava
Nástup: 1.3.2025 / dohodou
Platová trieda: 5, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Forma realizácie výberového konania: online video pohovor
Hlavné úlohy: Pracovníci prvého kontaktu vykonávajú úvodný pohovor s klientom, základnú diagnostiku jeho problému, v jednoduchých a často sa opakujúcich prípadoch poskytujú základné poradenstvo. V zložitejších prípadoch postúpia klienta podľa naliehavosti potreby riešenia na sociálne, právne, ekonomické alebo psychologické poradenstvo. Okrem toho zabezpečujú komplexnú administratívnu podporu pre poradňu a spracovávanie štandardných odpovedí pre klientov. Ich úlohou je zbierať, spracovávať, ukladať do registratúry a archivovať dokumentáciu spojenú s odbornými poradenskými činnosťami. Analýzou požiadaviek a problémov klientov obracajúcich sa na poradne, sumarizáciou dát a výsledkov jednotlivých poradenských činností identifikuje a pripraví podklady pre potreby poradcov a vedenie, v prípade potreby pre koordinačný výbor.
Činnosti budú zamerané najmä na:
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: stredoškolské vzdelanie s maturitou
Prax: prax v administratívnych činnostiach výhodou
Jazykové znalosti: znalosť anglického jazyka výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: výborné komunikačné, vyjednávacie a sociálne zručnosti, schopnosť tímovej práce aj samostatného rozhodovania, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť sociálneho cítenia kombinovaná so schopnosťou odosobniť sa od problémov klienta, schopnosť zvládať stres a záťaž, schopnosť rýchlo sa učiť nové veci, všeobecný rozhľad a orientácia v problematike ekonomiky, práva a psychológie, pokročilosť v práci s informačnými technológiami, systematický a štruktúrovaný prístup k práci.
Požadované odborné znalosti:
Znalosť zákonov:
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Martina Bartalos
Telefón: 02/20455836
E-mail: martina.bartalos@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 13.02.2025
V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa poštou alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na online pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
autor: Martina Bartalos