
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Číslo výberového konania: VKP SOP 12/2025
Názov projektu: Sieť odborného poradenstva
Kód projektu: 401405B738
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme - Právnik v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva“ (ďalej len: „SOP“)
Počet voľných miest: 8 (doba určitá – do 31.12.2025, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu)
Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí a rodiny; odbor siete odborného poradenstva; oddelenie metodického riadenia odborného poradenstva
Miesto výkonu práce: Nové Zámky, Lučenec, Spišská Nová Ves, Galanta, Stará Ľubovňa, Malacky, Bratislava, Pezinok
Nástup: 15.3.2025 / dohodou
Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Forma realizácie výberového konania: online video pohovor
Hlavné úlohy: Právne poradenstvo na účely NP je zamerané na pochopenie právneho stavu záväzku klientov, vyhodnotenie situácie, právnu analýzu, odporúčanie ďalšieho postupu, ako aj pomoc pri prvých právnych krokoch klienta, príprave relevantného podania klientom a spoluprácu s ostatnými odborníkmi poradne. Právna pomoc bude poskytovaná komplexne podľa potrieb klienta a to v oblasti riešenia problémov s dlhmi, rodinnými financiami, rodinného práva a v oblasti vzťahových problémov prípadne iných relevantných oblastí. Cieľom je riešenie nepriaznivej životnej situácie, zmiernenie rizík pri absencii právneho vedomia, zmiernenie strachu a neistoty, načrtnutie možností riešenia problému a uľahčenie voľby z možností, ktoré vyplynú z právneho poradenstva.
Činnosti budú zamerané najmä na:
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, v odbore právo.
Prax: Odporúčaná odborná prax 5 rokov (právne poradenstvo),
Jazykové znalosti: znalosť anglického jazyka výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť samostatného rozhodovania, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž, tímová práca.
Znalosť zákonov:
Doplňujúce odborné znalosti:
Znalosť zákonov:
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Miroslava Kochanová
Telefón: 02/204558909
E-mail: miroslava.kochanova2@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
* (je možné zlúčiť uvedené čestné vyhlásenia do jedného dokumentu)
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 25.02.2025
V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa poštou alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na online pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
autor: Miroslava Kochanová