Vedúci oddelenia koordinácie odborného poradenstva v rámci Národného projektu „Sieť odborného poradenstva“
Číslo výberového konania: VKP SOP 2/2025
Názov projektu: Sieť odborného poradenstva
Kód projektu: 401405B738
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – vedúci oddelenia koordinácie odborného poradenstva v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva“ (ďalej len: ,,SOP“)
Počet voľných miest: 1 (doba určitá – do 31.12.2025, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu)
Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí a rodiny; odbor siete odborného poradenstva, oddelenie koordinácie odborného poradenstva
Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, Bratislava
Nástup: 1.3.2025 (dohodou)
Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Hlavné úlohy: Koncepčná činnosť zameraná na využívanie finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov. Vykonávanie činností zameraných na implementáciu Národného projektu „Sieť odborného poradenstva“
Činnosti budú zamerané najmä na:
- zabezpečuje koordináciu a implementáciu NP Sieť odborného poradenstva,
- v rámci NP Sieť odborného poradenstva dodržiava časový harmonogramu národného projektu,
- spolupracuje v rámci svojej pôsobnosti s ostatnými organizačnými útvarmi ústredia na zabezpečení podmienok, na vykonávanie činností poradenstva v jednotlivých poradniach komplexnej pomoci ďalej iba „PKP“,
- zabezpečuje vypracovávanie materiálov pre ústredie a MPSVR SR a pripravuje návrhy stanovísk v oblasti siete odborného poradenstva,
- spracovávanie podkladov a podporných dokumentov za účelom úhrady výdavkov jednotlivých aktivít národného projektu,
- zabezpečuje mesačné spracovávanie podkladov k projektu NP Sieť odborného poradenstva,
- podieľa sa na príprave podkladov k realizácii procesu verejného obstarávania na tovary a služby vyplývajúce z implementácie národného projektu Siete odborného poradenstva,
- vykonáva vecnú a číselnú kontrolu pri finančných operáciách realizovaných v rámci NP Sieť odborného poradenstva,
- navrhovanie a vypracovávanie interných noriem za účelom usmernenia a odporúčania postupov,
- prípravu a pripomienkovanie zmlúv v rámci implementácie národného projektu,
- sledovanie implementácie aktivít národného projektu v rámci vecnej príslušnosti,
- kontrola výstupov projektových aktivít, dodržiavanie časového harmonogramu aktivít v rámci vecnej príslušnosti,
- spoluprácu so subjektmi zapojenými do implementácie národného projektu, oboznamovanie subjektov o priebehu realizácie aktivít národného projektu a o jeho zmenách v rámci vecnej príslušnosti, koordinácia spolupráce medzi subjektmi zapojenými do realizácie projektu,
- koordinovanie a organizovanie stretnutí v rámci implementácie projektu, zabezpečenie spracovania materiálov a úloh vyplývajúcich z pracovných stretnutí,
- spracovanie podkladov k pravidelným monitorovacím správam o priebehu realizácie aktivít národného projektu,
- fyzickú kontrolu realizácie aktivít národného projektu z pohľadu vecného odboru, kontrolu správnosti a kompletnosti všetkých podporných dokladov národného projektu, spracovanie podkladov súvisiacich s úhradou výdavkov za aktivity projektu,
- zabezpečenie prípravy podkladov pre kontrolné subjekty vykonávajúce kontrolnú činnosť implementácie projektu vrátane účasti na výkone kontrolnej činnosti v mieste jej výkonu,
- prípravu a spracovanie podkladov pre verejné obstarávania do podania požiadavky na zabezpečenie verejného obstarávania,
- participáciu na tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou národného projektu,
- evidenciu projektovej dokumentácie,
- priebežné a záverečné hodnotenie kvantitatívnych a kvalitatívnych údajov z výstupov poradenstva v rámci implementácie národného projektu.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Prax:
Odporúčaná odborná prax 5 rokov (psychologické, právnické, ekonomické, sociálne a podobné poradenstvo),
3 roky riadiacej praxe výhodou,
Jazykové znalosti: znalosť cudzieho jazyka výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: riadiace schopnosti, schopnosť samostatného rozhodovania, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž, tímová práca, dobrá orientácia v problematike všetkých pokrývaných oblastí (psychologické, sociálne, prípadne poradenstvo v právnych problémoch alebo iné druhy odborného poradenstva)
Požadované odborné znalosti:
Znalosť Štandardov rodinných poradní
Znalosť zákonov:
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 453/2003 Z. z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť súvisiacich predpisov, nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu.
Doplňujúce odborné znalosti:
Znalosť zákonov:
- Všeobecná deklarácia ľudských práv OSN (1948)
- Dohovor o právach dieťaťa (1989)
- Európska sociálna charta (1961) a jej revízia (1996)
- Dohovor o právach osôb so zdravotným postihnutím (2010)
- Charta základných práv Európskej únie (2007)
- Ústava SR (zákon č. 460/1992 Z. z.)
- Etický kódex sociálneho pracovníka a asistenta sociálnej práce SR
- Zákon č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou (antidiskriminačný zákon)
- Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
- Bezpečnostný projekt organizácie (vypracovaný technikom BOZP)
- Zákon č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v ZNP
- Zákon č. 601/2003 o životnom minime a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov
- Zákon č. 568/2009 Z. z. o celoživotnom vzdelávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 219/2014 Z. z. o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 199/1994 Z. z. o psychologickej činnosti a Slovenskej komore psychológov
- Zákon č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele
- Zákon č. 36/2005 Z. z. o rodine
- Zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Miroslava Kochanová
Telefón: 02/2 0455 909
E-mail: miroslava.kochanova2@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 12.02.2025
V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa poštou alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na online pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
autor: Miroslava Kochanová
Dátum vytvorenia stránky: 05.02.2025
Dátum aktualizácie: 06.02.2025
Tlačiť