Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Vedúci oddelenia v rámci Národného projektu „Sieť odborného poradenstva“

Číslo výberového konania: VKP SOP 2/2025

Názov projektu: Sieť odborného poradenstva

Kód projektu: 401405B738

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – vedúci oddelenia v rámci národného projektu „Sieť odborného poradenstva“ (ďalej len: ,,SOP“)

Počet voľných miest: 1 (doba určitá – do 31.12.2025, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu)

Organizačný útvar:  Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí a rodiny; odbor siete odborného poradenstva

Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, Bratislava

Nástup: 1.3.2025 (dohodou)

Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Hlavné úlohy: Koncepčná činnosť zameraná na využívanie finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov. Vykonávanie činností zameraných na implementáciu Národného projektu „Sieť odborného poradenstva“

Činnosti budú zamerané najmä na:

  • zabezpečuje koordináciu a implementáciu NP Sieť odborného poradenstva,
  • v rámci NP Sieť odborného poradenstva dodržiava časový harmonogramu národného projektu,
  • spolupracuje v rámci svojej pôsobnosti s ostatnými organizačnými útvarmi ústredia na zabezpečení podmienok, na vykonávanie činností poradenstva v jednotlivých poradniach komplexnej pomoci ďalej iba „PKP“,
  • zabezpečuje vypracovávanie materiálov pre ústredie a MPSVR SR a pripravuje návrhy stanovísk v oblasti siete odborného poradenstva,
  • spracovávanie podkladov a podporných dokumentov za účelom úhrady výdavkov jednotlivých aktivít národného projektu,
  • zabezpečuje mesačné spracovávanie podkladov k projektu NP Sieť odborného poradenstva,
  • podieľa sa na príprave podkladov k realizácii procesu verejného obstarávania na tovary a služby vyplývajúce z implementácie národného projektu Siete odborného poradenstva,
  • vykonáva vecnú a číselnú kontrolu pri finančných operáciách realizovaných v rámci NP Sieť odborného poradenstva,
  • navrhovanie a vypracovávanie interných noriem za účelom usmernenia a odporúčania postupov,
  • prípravu a pripomienkovanie zmlúv v rámci implementácie národného projektu,
  • sledovanie implementácie aktivít národného projektu v rámci vecnej príslušnosti,
  • kontrola výstupov projektových aktivít, dodržiavanie časového harmonogramu aktivít v rámci vecnej príslušnosti,
  • spoluprácu so subjektmi zapojenými do implementácie národného projektu, oboznamovanie subjektov o priebehu realizácie aktivít národného projektu a o jeho zmenách v rámci vecnej príslušnosti, koordinácia spolupráce medzi subjektmi zapojenými do realizácie projektu,
  • koordinovanie a organizovanie stretnutí v rámci implementácie projektu, zabezpečenie spracovania materiálov a úloh vyplývajúcich z pracovných stretnutí,
  • spracovanie podkladov k pravidelným monitorovacím správam o priebehu realizácie aktivít národného projektu,
  • fyzickú kontrolu realizácie aktivít národného projektu z pohľadu vecného odboru, kontrolu správnosti a kompletnosti všetkých podporných dokladov národného projektu, spracovanie podkladov súvisiacich s úhradou výdavkov za aktivity projektu,
  • zabezpečenie prípravy podkladov pre kontrolné subjekty vykonávajúce kontrolnú činnosť implementácie projektu vrátane účasti na výkone kontrolnej činnosti v mieste jej výkonu,
  • prípravu a spracovanie podkladov pre verejné obstarávania do podania požiadavky na zabezpečenie verejného obstarávania,
  • participáciu na tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou národného projektu,
  • evidenciu projektovej dokumentácie,
  • priebežné a záverečné hodnotenie kvantitatívnych a kvalitatívnych údajov z výstupov poradenstva v rámci implementácie národného projektu.

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Prax: 

Odporúčaná odborná prax 5 rokov (psychologické, právnické, ekonomické, sociálne a podobné poradenstvo),

3 roky riadiacej praxe výhodou,

Jazykové znalosti: znalosť cudzieho jazyka výhodou

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: riadiace schopnosti, schopnosť samostatného rozhodovania, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž, tímová práca, dobrá orientácia v problematike všetkých pokrývaných oblastí (psychologické, sociálne, prípadne poradenstvo v právnych problémoch alebo iné druhy odborného poradenstva)

Požadované odborné znalosti:  

Znalosť Štandardov rodinných poradní

Znalosť zákonov:

  • Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 453/2003 Z. z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • Zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a  audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu.

 Doplňujúce odborné znalosti:

Znalosť zákonov:

  • Všeobecná deklarácia ľudských práv OSN (1948)
  • Dohovor o právach dieťaťa (1989)
  • Európska sociálna charta (1961) a jej revízia (1996)
  • Dohovor o právach osôb so zdravotným postihnutím (2010)
  • Charta základných práv Európskej únie (2007)
  • Ústava SR (zákon č. 460/1992 Z. z.)
  • Etický kódex sociálneho pracovníka a asistenta sociálnej práce SR
  • Zákon č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou (antidiskriminačný zákon)
  • Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
  • Bezpečnostný projekt organizácie (vypracovaný technikom BOZP)
  • Zákon č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v ZNP
  • Zákon č. 601/2003 o životnom minime a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov
  • Zákon č. 568/2009 Z. z. o celoživotnom vzdelávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Zákon č. 219/2014 Z. z. o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • Zákon č. 199/1994 Z. z. o psychologickej činnosti a Slovenskej komore psychológov
  • Zákon č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele
  • Zákon č. 36/2005 Z. z. o rodine
  • Zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov

Kontakt pre poskytnutie informácií: 

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Miroslava Kochanová

Telefón:  02/2 0455 909

E-mail: miroslava.kochanova2@upsvr.gov.sk

Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava

 Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise;
  • písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.

    * (je možné zlúčiť uvedené čestné vyhlásenia do jedného dokumentu)

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 12.02.2025

 V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa poštou alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na online pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.




autor: Miroslava Kochanová

Dátum vytvorenia stránky: 05.02.2025
Dátum aktualizácie: 06.02.2025

Tlačiť