Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Číslo výberového konania: VKP KCBI 01/2024
Názov projektu: Safer internet SK
Číslo projektu: 101158548
Doba trvania projektu: 31.12.2025
Funkcia (pracovná pozícia v rámci NP): zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – Konzultant centra bezpečného internetu
Organizačný útvar: Sekcia sociálnych vecí a rodiny, oddelenie Národná linka na pomoc deťom v ohrození VIAC AKO NI(c)K
Počet voľných miest: 1 pracovné miesto na 0,5 úväzku
Doba trvania pracovného pomeru zamestnanca: doba určitá po dobu trvania projektu, t.j. do 31.12.2025 nástup možný najskôr od 15.11.2024
Miesto výkonu práce:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Bratislava
Hlavné úlohy: Napĺňanie aktivít a úloh ako konzultant centra bezpečného internetu v projekte Safer internet SK. Hlavnou úlohou je spolupracovať na výstupoch z projektu. Zúčastniť sa min 1x počas každého kalendárneho roka realizácie online aj prezenčne akcií INSAFE a INHOPE, prezentovať príklady dobrej praxe a zdieľať skúsenosti s ostatnými centrami bezpečného internetu (Safer Internet Centrami). Zastupovanie Národnej linky na pomoc deťom v ohrození VIAC AKO NI(c)K ( ďalej NL) v Centre bezpečného internetu. Prezentovanie činností NL v zahraničí a na Slovensku.
Činnosti budú zamerané najmä na:
Platová trieda: PT 9 - tarifný plat určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Základná zložka mzdy sa navyšuje o osobný príplatok a ďalšie príplatky.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: ukončené VŠ vzdelanie II. stupňa, preferované vzdelanie v oblasti psychológie, sociálnej práce, logopédie a liečebnej pedagogiky, učiteľstva a pedagogických vied, práva a odborov humanitných a spoločenských vied.
Prax: 3 roky distančnom poradenstve v rámci EU
Jazykové znalosti: vyžaduje sa slovenský jazyk a anglický jazyk minimálne na úrovni C1
Počítačové znalosti: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Outlook, Microsoft PowerPoint, Internet
Iné znalosti: výhodou je prax s projektami v oblasti dištančného poradenstva pre deti resp. sociálneho alebo psychologického poradenstva
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: adaptabilita a flexibilita, schopnosť tímovej spolupráce, organizačné schopnosti, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita a motivačné činitele, schopnosť a vôľa sa učiť a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom
Požadované odborné znalosti: základná orientácia v uvedených právnych predpisoch:
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Barbora Hlinicová
E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk
Adresa služobného úradu: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska č. 8,
812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 21.10.2024
V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
V Bratislave dňa 14.10.2024