Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov - finančný manažér

Číslo výberového konania:    VKP ESF 07/2024

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov – finančný manažér

Počet voľných miest:  2/1.11.2024  -  do 31.3.2026                                                                                                                                                                              
Organizačný útvar: sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie finančného manažmentu sociálnych vecí a rodiny

Miesto výkonu práce: Špitálska 8, 812 67 Bratislava

Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Hlavné úlohy:  Zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou jednotlivých aktivít národných projektov, za ktoré je zodpovedná sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie finančného manažmentu sociálnych vecí a rodiny.

Činnosti budú zamerané na:

  • zodpovednosť za dodržiavanie rozpočtu projektu
  • zabezpečenie zúčtovania projektu v súlade so zmluvou o poskytnutí NFP a s internými predpismi Ústredia PSVR
  • sumarizácia zoznamov výdavkov, podkladov a podporných dokumentov súvisiacich so zúčtovaním projektu
  • vypracovanie žiadostí o zálohovú, zúčtovanie zálohovej, priebežnú a záverečnú platbu
  • spracovávanie podkladov a podporných dokumentov za účelom úhrady výdavkov jednotlivých aktivít projektu
  • spolupráca s príslušnými útvarmi ústredných orgánov štátnej správy v rámci finančného zabezpečenia implementácie projektu
  • administratívna finančná kontrola v rámci pôsobnosti oddelenia
  • metodické usmerňovanie a komunikácia s príslušnými organizačnými útvarmi Ústredia PSVR,s úradmi PSVR, partnermi a spolupracujúcimi subjektami v súvislosti s finančným riadením projektu
  • spracovávanie podkladov k pravidelným monitorovacím správam o stave realizácie projektu v oblasti finančného riadenia
  • administratívne práce súvisiace s finančným riadením projektu (písanie listov, skenovanie a kopírovanie materiálov, ukladanie dokumentov),
  • spolupráca a účasť na pracovných stretnutiach so subjektmi zapojenými do realizácie projektu, spracovanie materiálov a úloh, ktoré budú vyplývať z pracovných stretnutí,
  • príprava obsahu informačných materiálov z oblasti oddelenia finančného manažmentu sociálnych vecí a rodiny.

 

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača:

  • II. stupeň VŠ vzdelania

Prax: skúsenosť s výkonom projektového/finančného   manažmentu   v projekte financovanom zo zdrojov EÚ výhodou

Jazykové znalosti: znalosť Aj výhodou

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft  PowerPoint, Internet na pokročilej úrovni.

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť tímovej spolupráce, komunikatívnosť, schopnosť a vôľa sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž.

Požadované odborné znalosti:  znalosť zákonov č: 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, č. 453/2003 Z.z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 121/2022 Z.z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov, č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.



Kontakt pre poskytnutie informácií

Meno a priezvisko kontaktnej osoby:  Mgr. Barbora Hlinicová

E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk

Adresa služobného úradu:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Špitálska 8

 812 67 Bratislava

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.

 

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je : 26.09.2024

V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.




autor: Hlinicová

Dátum vytvorenia stránky: 19.09.2024
Dátum aktualizácie: 25.09.2024

Tlačiť