Objednávky 2012 (ÚPSVR Vranov nad Topľou)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
138/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  7606,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  19.11.2012  Kovalská
vedúca EO 
4.12.2012 
119/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  11406,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  22.10.2012  Kovalská
vedúca EO 
8.11.2012 
104/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  9506,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  17.09.2012  Kovalská
vedúca EO 
3.10.2012 
91/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  11406,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  24.08.2012  Kovalská
vedúca EO 
31.8.2012 
82/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  9506,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  23.07.2012  Kovalská
vedúca EO 
26.7.2012 
70/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  11406,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  22.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
25/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  9506,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  20.04.2012  Krajčiová
vedúca EO 
4.5.2012 
20/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  11406,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  23.03.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.4.2012 
12/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  9506,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  24.02.2012  Krajčiová
vedúca EO 
29.3.2012 
4/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  11406,6 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 9 zo dňa 23.1.2012  27.01.2012  Krajčiová
vedúca EO 
6.3.2012 
1/2012    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky   10806,60 
vrátane DPH
Zmluva č. K-303/P098 o poskytovaní stravovania zo dňa 10.7.1998 - Dodatok k zmluve č. 8 zo dňa 28.4.2011  2.1.2012  Krajčiová
vedúca EO 
24.2.2012 
166/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4  1185,58 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  10.12.2012  Kovalská
vedúca EO 
14.1.2013 
154/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4, Xerox A3  618,7 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  10.12.2012  Kovalská
vedúca EO 
14.1.2013 
93/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP VII-2  753 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  03.09.2012  Kovalská
vedúca EO 
20.9.2012 
65/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - AP 2  178,2 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
64/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP §50j  301,19 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
63/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP XXV-2  496,97 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
62/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP VII-2  190,75 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
61/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP V-2  690,23 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
60/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP III-2/B  125,5 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
59/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP III-2/A  125,5 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
58/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP II-2/B  163,14 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
57/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP II-2/A  125,5 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
56/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP I-2/D  326,29 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
55/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup Xerox A4 - NP I-2/B  627,48 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
115/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov  87,12 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  12.10.2012  Kovalská
vedúca EO 
25.10.2012 
54/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP AP 2  271,86 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
53/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP §50j  610,8 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
52/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP XXV-2  585,5700000000001 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
51/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP VII-2  141,39 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
50/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP V-2  830,09 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
49/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP III-2/B  368 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
48/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP III-2/A  413,25 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
47/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP II-2/B  218,36 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
46/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP II-2/A  179,4 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
45/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP I-2/D  363,46 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
44/2012    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Nákup tonerov - NP I-2/B  523,1 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 27.6.2011 a 10297/2011-IV/8 zo dňa 8.11.2011.  08.06.2012  Krajčiová
vedúca EO 
3.7.2012 
153/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup kancelárskych potrieb  1479,06 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb Spis.č.: 16658/12-M_ODSMAP  10.12.2012  Kovalská
vedúca EO 
14.1.2013 
145/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup kancelárskych potrieb - NP AP2  179,88 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb Spis.č.: 16658/12-M_ODSMAP  29.11.2012  Kovalská
vedúca EO 
4.1.2013 
144/2012    XEPAP spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup kancelárskych potrieb - NP §50j  435 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb Spis.č.: 16658/12-M_ODSMAP  29.11.2012  Kovalská
vedúca EO 
4.1.2013 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Vranov nad Topľou

Tlačiť