Objednávky 2013 (ÚPSVR Kežmarok)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
  December 2013
  November 2013
  Október 2013
  September 2013
  August 2013
  Júl 2013
  jún 2013
  máj 2013
  apríl 2013
  január 2013
29/2013    CKM 2000 Travel 
Vysoká 25, 811 06 Bratislava
35692383  Objednávame u Vás letenku na meno PhDr. Mária Fábianová PhD. let: Košice – Amsterdam (viď. príloha - požiadavka) Deň odletu z Košíc: 15.04.2013 Deň príletu do Košíc: 19.04.2013   355 
vrátane DPH
nie  19.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
14/2013 STORNO    Hotel CLUB 
Janka a Juraj Gantner, s.r.o., Severná 10, Kežmarok
00000017  Objednávame si u Vás občerstvenie + obed, cca pre 20-25 účastníkov, max. cena je 17,00 Eur per osoba. Prenájom miestnosti, technické zabezpečenie a propagačný materiál - pero s logom "ZAMAGURIE", resp. "DUNAJEC".  795,00 
vrátane DPH
nie  13.02.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR 
19.2.2013 
19/2013    Hotel CLUB, Janka a Juraj Gantner, spol.s.r.o. 
Severná 10, 060 01 Kežmarok
17079039  Objednávame u Vás : - občerstvenie + obed pre max. 32 účastníkov max.32 osôb max. cena = 17 Eur/1 osoba . - prenájom miestnosti, - technické zabezpečenie Propagačný materiál – pero s logom „ZAMAGURIE“-Dunajec max.32ks Dátum dodania služby 07.03.2013 Zúčtovanie podľa prezenčnej listiny.   928 
vrátane DPH
nie  04.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeka ÚPSVaR Kežmarok 
12.3.2013 
35/2013    PERGAMON spol.s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5 si v rámci NP Absolventská prax2 u Vás objednávame: 1. HP LJ 1320 1 ks 2. HP LJ 1300 1 ks   153,68 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5   22.03.2013  Mgr.Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
34/2013    PERGAMON spol.s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5 si v rámci NP I-2/D u Vás objednávame: 1. HP LJ 1320 2 ks 2. HP LJ 1300 2 ks   307,36 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5   22.03.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSvaR Kežmarok 
26.3.2013 
33/2013    PERGAMON spol.s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5 si v rámci NP II-2/B u Vás objednávame: 1. HP LJ 1320 2 ks   181,24 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5  22.03.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
32/2013    PERGAMON spol.s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5 si v rámci NP II-2/A u Vás objednávame: 1. HP LJ 1320 2 ks   181,24 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5   22.03.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
31/2013    PERGAMON spol.s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5 si v rámci NP §50j u Vás objednávame: 1. HP LJ 1300 1 ks  63,06 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5  22.03.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
30/2013    PERGAMON spol.s.r.o. 
Chemická 1, 931 04 Bratislava
31327681  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5 si v rámci NP V-2 u Vás objednávame: 1. HP LJ 1300 2 ks   126,12 
bez DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky reg.č. 14309-IV/5   22.03.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
20/2013    PERGAMON spol.s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
31327681  Objednávame u Vás v súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do kanc. a výpočt. techniky reg.č.14309/2011-IV/5 tonery podľa prílohy objednávky. 17 ks   1202,52 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kanc. a výpočt. techniky reg.č. 14309/2011-IV/5  08.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
12.3.2013 
16/2012    POLYGRA spol.s.r.o. 
Ostrovského 1, 040 01 Košice
17082528  Objednávame si u Vás opravu kopírovacieho stroja: SHARP ARM 236 1 ks a opravu tlačiarní: LEXMARK T430 2 ks HP LJ 1300 1 ks   154,80 
vrátane DPH
nie  20.02.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR 
6.3.2013 
17/2013    Popradská tlačiareň 
Popradskej brigády 9, 058 01 Poprad
37110322  Objednávame si u Vás výrobu tlačovín „SPISOVÉ OBALY“ vo formáte A3 z tvrdého – výkresového papiera s potlačou na formáte A4 Podľa prílohy: 1. Vzor č. 1 3000 ks 2. Vzor č. 2 1000 ks 3. Vzor č. 3 2000 ks 4. Vzor č. 4 2000 ks 5. Vzor č. 5 2000 ks   394,80 
vrátane DPH
nie  26.02.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR 
12.3.2013 
41/2013    PTK - ECHO SERVICE s.r.o. 
Dr. Alexandra 40, 060 01 Kežmarok
44263279  Objednávame si u Vás preklad úradných dokladov: 1. Z nemeckého jazyka do slovenského jazyka 4 strany 2. Zo slovenského do nemeckého jazyka 1 strany 3. Zo slovenského do anglického jazyka 1 strana   60 
vrátane DPH
nie  28.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
5.4.2013 
15/2013    PTK - ECHO SERVICE s.r.o. 
Dr. Alexandra 40, 060 01 Kežmarok
44263279  Objednávame si u Vás preklad úradných dokladov: 1. Z nemeckého jazyka do slovenského jazyka 2 strany 2. Zo slovenského jazyka do nemeckého jazyka 1 strana   50 
vrátane DPH
nie  20.02.2013  Mgr. Zuzana Grotkovská
poverená zastupovaním riaditeľky ÚPSVaR 
6.3.2013 
21/2013    PTK ECHO SERVICES s.r.o. 
Mudr. Alexandra 40, 060 01 Kežmarok
44263279  Objednávame si u Vás preklad úradných dokladov: 1. Z nemeckého jazyka do slovenského jazyka 4 strany 2. Z talianskeho jazyka do slovenského jazyka 4 strany 3. Z anglického jazyka do slovenského jazyka 1 strana   110 
vrátane DPH
nie  12.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
12.3.2013 
11/2013    TAURUS 
Tvarožnianská 16, Kežmarok
00000034  Objednávame si u Vás Konektor tienený RJ 45. Kábel tienený FTP Cat. 5e, Krytku konektora. Opravu zdroja v PC - kancel. č. 402  80,00 
vrátane DPH
nie  06.02.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR  
19.2.2013 
12/2013    Technické služby 
Poľná 1493/1, Kežmarok
00000031  Objednávame si u Vás vyčistenie parkoviska pred budovou sídla ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, od zľadovatenej polochy a snehu - bez posypu.  70,00 
vrátane DPH
nie  08.02.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR 
19.2.2013 
18/2013    Vzdelávací a technický ústav KM a CO 
Príboj 559, 976 13 Slovenská Ľupča
00151866  Objednávame u Vás: 1. Odborný časopis Civilná ochrana, revue pre civilnú ochranu obyvateľstva na rok 2013 1 ks   7,80 
vrátane DPH
nie  04.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
12.3.2013 
28/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál v rámci nepriamych výdavkov NP XXV-2, v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, podľa priloženej prílohy 114 ks   121,0433 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  18.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
27/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál v rámci nepriamych výdavkov NP V-2, v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, podľa priloženej prílohy 664 ks   703,3220 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  18.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
26/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál v rámci nepriamych výdavkov NP § 50j, v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, podľa priloženej prílohy 160 ks   224,5877 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  18.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
25/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál v rámci nepriamych výdavkov NP Absolventská prax 2, v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, podľa priloženej prílohy 260 ks   179,9430 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  18.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
24/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál v rámci nepriamych výdavkov NP II-2/B, v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, podľa priloženej prílohy 72 ks   97,0401 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  18.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
23/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál v rámci nepriamych výdavkov NP II-2/A, v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, podľa priloženej prílohy 44 ks   59,7098 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  18.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
22/2013    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál v rámci nepriamych výdavkov NP I–2/D, v súlade s Dohodou pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, podľa priloženej prílohy 299 ks   177,1512 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  18.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
39/2013    XEPAP spol.s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5, č.záznamu:41059/2011 u Vás objednávame: 1. Xerografický papier A3 30 balíkov   155,40 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5  26.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
27.3.2013 
38/2013    XEPAP spol.s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5, č.záznamu:41059/2011 si u Vás v rámci NP I-2/D objednávame: 1. Xerografický papier A4 25 balíkov   61,75 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5  22.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
27.3.2013 
36/2013    XEPAP spol.s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5, č.záznamu:41059/2011 si u Vás v rámci NP II-2/A objednávame: 1. Xerografický papier A4 45 balíkov   111,15 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5  22.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
40/2013    XEPAP, spol.s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  V súlade s HZ/3/2013 Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb u Vás objednávame kancelársky materiál podľa prílohy.   1126,4634 
vrátane DPH
ZH/3/2013  28.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
5.4.2013 
37/2013    XEPAP, spol.s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  V súlade s Rámcovou dohodou o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5, č.záznamu:41059/2011 si u Vás v rámci NP II-2/B objednávame: 1. Xerografický papier A4 65 balíkov   160,55 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera reg.č. 20396/2011-IV/5  22.03.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR Kežmarok 
26.3.2013 
<< < | 1 | 2 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Kežmarok

Tlačiť