Objednávky 2013 (ÚPSVR Nitra)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
143/13    Objednávka na nákup rezačky pákovej s ochranným krytom v počte 2 ks 
ABC plus, Dubíková 9, 94901 Nitra
34642731  Objednávka na nákup rezačky pákovej s ochranným krytom v počte 2 ks  264,00 
vrátane DPH
  19.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu PSVR Nitra 
20.12.2013 
142/13    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  Xerografický papier A4 1030 bal.  2719,20  
vrátane DPH
20396/2011-IV/5  19.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
20.12.2013 
141/13    Objednávka na zviazanie Zbierky zákonov 2010,2011,2012 
Anna Šmehilová EFFETA - Chránená dielňa,Samova 4, 949 01 Nitra
32761767  Objednávka na zviazanie Zbierky zákonov 2010,2011,2012  225,00  
vrátane DPH
  19.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu PSVR Nitra 
20.12.2013 
140/13    Objednávka na nákup a dodávku interiérového vybavenia 
Milan Lužbeťák - MM interiér Niže Vsi 413/9 02801 Brezovica
35011327  Objednávka na nákup a dodávku interiérového vybavenia  1104,00 
vrátane DPH
  17.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu PSVR Nitra 
20.12.2013 
139/13    Objednávka na nákup prietokových ohrievačov 
L-Š, s.r.o. Novozámocká 199 949 01 Nitra
36555720  Objednávka na nákup prietokových ohrievačov  193,00 
vrátane DPH
  17.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
138/13    Objednávka na nákup komponentov do PC 
Henrich Sonnenschein - ITSK Fraňa Mojtu 22 949 01 Nitra
37212931  Objednávka na nákup komponentov do PC  1047,60 
vrátane DPH
  17.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
137/13    Objednávka na nákup a dodávku chladničky ARISTON EBL 20213F 
FAST PLUS, s.r.o. Na pántoch 18 831 06 Bratislava
35712783  Objednávka na nákup a dodávku chladničky ARISTON EBL 20213F  399,00  
vrátane DPH
  16.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
136/13    Objednávka kancelárskych potrieb 
ABC plus, Dubíková 9, 94901 Nitra
34642731  Objednávka kancelárskych potrieb  1209,54  
vrátane DPH
044/2011  16.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
135/13    Objednávka tonerov 
MIP spol. s r.o. Lúčna 4, 97101 Prievidza
31629784  Objednávka tonerov podľa požiadaviek.  1006,70 
vrátane DPH
025/2011  16.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
134/13    Objednávka na vykonanie odborných a technických skúšok jed.cena 1,38 € s DPH 
Stanislav Melo ELEKTROTEST Pod Kostolom 635/22 951 48 Jarok
22680926  Objednávka na vykonanie odborných a technických skúšok jed.cena 1,38 € s DPH  1242,00 
vrátane DPH
  16.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
133/13    Objednávka na stropné svietidlá KANLUX 4x18W IP 20 v počte 23 ks 
VEREX-ELTO Palúčanská 32 031 01 Liptovský Mikuláš
31580289  Objednávka na stropné svietidlá KANLUX 4x18W IP 20 v počte 23 ks  504,00  
vrátane DPH
  16.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
132/13    Objednávka na dodávku kancelárskeho nábytku 
Radev Radovan Novomeského 509/67 94911 Nitra
41061047  Objednávka na dodávku kancelárskeho nábytku  2633,00  
bez DPH
  16.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
131/13    Objednávka na nákup SYLVANIA LUXLINE PLUS trubica 18W/840 v počte 650 ks 
VEREX-ELTO Palúčanská 32 031 01 Liptovský Mikuláš
31580289  Objednávka na nákup SYLVANIA LUXLINE PLUS trubica 18W/840 v počte 200 ks  905,00  
vrátane DPH
  16.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2013 
130/13    Objednávka na opravu kopírovacích zariadení 
Revis-servis spol. s r.o. Na Priehon 875/2A 949 05 Nitra
36657719  Objednávka na opravu kopírovacích zariadení  155,00 
vrátane DPH
  12.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
13.12.2013 
129/13    Objednávka na Laminátor Cosmis - 3ks 
ABC plus, Dubíková 9, 94901 Nitra
34642731  Objednávka na Laminátor Cosmis - 3ks  306,00 
vrátane DPH
  12.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
13.12.2013 
128/13    Objednávka na dodanie, inštaláciu a zaučenie KZ 
REVIS-SERVIS spol. s.r.o. Na Priehon 875/2A 949 05 Nitra
36657719  Objednávka na dodanie, inštaláciu a zaučenie KZ  1080,00 
vrátane DPH
  11.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
12.12.2013 
127/13    Objednávka na dodanie a montáž archívnej policovej pozinkovanej regálovej zostavy 
Jozef Kozár, Ing. Vinodol 503 951 06 Vinodol
35337869  Objednávka na dodanie a montáž archívnej policovej pozinkovanej regálovej zostavy  1197,60 
bez DPH
  11.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
12.12.2013 
126/13    Objednávka tonerov 
MIP spol. s r.o. Lúčna 4, 97101 Prievidza
31629784  Objednávka tonerov podľa požiadaviek.  987,98 
vrátane DPH
025/2011  09.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
10.12.2013 
125/13    Objednávka na nákup 2 ks PC z dôvodu havarijného stavu 
ITSK HS Fraňa Mojtu 22 949 01 Nitra
37212931  Objednávka na nákup 2 ks PC z dôvodu havarijného stavu  879,80 
vrátane DPH
  09.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
9.12.2013 
124/13    Objednávka na nákup SYLVANIA LUXLINE PLUS trubica 18W/840 v počte 200 ks 
VEREX-ELTO Palúčanská 32 031 01 Liptovský Mikuláš
31580289  Objednávka na nákup SYLVANIA LUXLINE PLUS trubica 18W/840 v počte 200 ks  279,00 
vrátane DPH
  09.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
9.12.2013 
123/13    Objednávka na dodávku, montáž interiérových látkových vertikálnych žaluzií v budove úradu PSVR Nitra, Štefánikova tr. 88 
Pavol Bernát - EURO ŽALUZIE Cabajská 25 949 01 Nitra
34868712  Objednávka na dodávku, montáž interiérových látkových vertikálnych žaluzií v budove úradu PSVR Nitra, Štefánikova tr. 88  4560,00 
vrátane DPH
  09.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
9.12.2013 
122/13    Objednávka na dodávku kancelárskych stoličiek pre potreby úradu PSVR Nitra + pracoviská 
Ladislav Pócs-3p slúži Vám Mlynská 962/27 925 21 Sládkovičovo
36922161  Objednávka na dodávku kancelárskych stoličiek pre potreby úradu PSVR Nitra + pracoviská  2222,22 
vrátane DPH
  09.12.2013  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
9.12.2013 
121/13    Objednávka na vykonanie elektroinštalačných prác v budove úradu PSVR Nitra 
Dušan CHŇAPEK Lúčna 688 951 35 Veľké Zálužie
37647911  Objednávka na vykonanie elektroinštalačných prác v budove úradu PSVR Nitra  824,60 
bez DPH
  05.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu PSVR Nitra 
6.12.2013 
120/13    Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra  100,00  
bez DPH
  03.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu PSVR Nitra 
4.12.2013 
12/2013    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu v rámci NP DEI na mesiac december 2013  96,20 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  03.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
3.12.2013 
12a/2013    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac december 2013  14211,70 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  03.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
3.12.2013 
119/13    Výroba preukazov 
Anna Šmehilová EFFETA - Chránená dielňa,Samova 4, 949 01 Nitra
32761767  Objednávka výroby preukazov 100 ks podľa vzoru.  18,00 
vrátane DPH
  03.12.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu PSVR Nitra 
3.12.2013 
118/13    Objednávka na dodávku hygienického materiálu pre potrebu úradu PSVR Nitra vrátane dopravy a vyloženia 
ABC plus, Dubíková 9, 94901 Nitra
34642731  Objednávka na dodávku hygienického materiálu pre potrebu úradu PSVR Nitra vrátane dopravy a vyloženia  903,00 
vrátane DPH
  28.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
3.12.2013 
116/13    Objednávka na servisné práce na SMV ÚPSVR Nitra 
Auto Led Murániho 13 949 11 Nitra
44431121  Objednávka na servisné práce na SMV ÚPSVR Nitra  600,00 
bez DPH
  27.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
28.11.2013 
117/13    Objednávka na prepravu zamestnancov ÚPSVR Nitra pri príležitosti kultúrneho podujatia 
Ján Galovič Zlatno 61 951 91 Zlatno
30396158  Objednávka na prepravu zamestnancov ÚPSVR Nitra pri príležitosti kultúrneho podujatia  150,00  
bez DPH
  28.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
28.11.2013 
115/13    Objednávka na kalendáre a diáre pre zamestnancov ÚPSVR 
ABC plus, Dubíková 9, 94901 Nitra
34642731  Objednávka na kalendáre a diáre pre zamestnancov ÚPSVR  303,00 
vrátane DPH
  26.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.11.2013 
114/13    Objednávka na demontáž potrubia a tlakovej nádoby vody v budove úradu PSVR Nitra 
Mont-Inštala, s.r.o. Rastislavova 25 951 41 Lužianky
46475656  Objednávka na demontáž potrubia a tlakovej nádoby vody v budove úradu PSVR Nitra  413,00  
vrátane DPH
  26.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.11.2013 
113/13    Objednávka z dôvodu havarijného stavu záložných zdrojov UPS APC Smart 
V-bit, spol. s r.o. Hodálová 3 949 01 Nitra
17640679  Objednávka z dôvodu havarijného stavu záložných zdrojov UPS APC Smart  1324,80 
vrátane DPH
  25.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
26.11.2013 
112/13    Objednávka z dôvodu havarijného stavu 2 ks PC + príslušenstvo 
PosAm, spol. s r.o. Odborárska 21 831 02 Bratislava
31365078  Objednávka z dôvodu havarijného stavu 2 ks PC + príslušenstvo  1989,40 
vrátane DPH
  25.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
26.11.2013 
110/13    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  xerografický papier A4-10 bal. v rámci národ. projektu NP §54-hrady  26,40 
vrátane DPH
  19.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
22.11.2013 
109/13    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  xerografický papier A4-20 bal. v rámci národ. projektu NP I-2/D  52,80  
vrátane DPH
  19.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
22.11.2013 
108/13    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  xerografický papier A4-20 bal. v rámci národ. projektu NP II-2/B  52,80  
vrátane DPH
  19.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
22.11.2013 
107/13    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  xerografický papier A4-20 bal. v rámci národ. projektu NP III-2/B  52,80 
vrátane DPH
  19.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
22.11.2013 
106/13    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  xerografický papier A4-20 bal. v rámci národ. projektu NP III-2/A  52,80  
vrátane DPH
  19.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
22.11.2013 
105/13    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  xerografický papier A4-300 bal. A3-10 bal. v rámci národ. projektu NP XXV-2  850,50 
vrátane DPH
  19.11.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
22.11.2013 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Nitra

Tlačiť