Objednávky 2020 (ÚPSVR Veľký Krtíš)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
11/2020    AL-TES Jámbor Štefan 
Novohradská 30, 990 01 Veľký Krtíš
33258228  Objednávka na dodanie a montáž horizontálneho žalúzia - 4ks.  119,00 
vrátane DPH
nie  12.02.2020  PhDr. Vaníková Jana
zástupkyňa riaditeľky 
19.2.2020 
37/2020    BKS Úspech, s.r.o. 
Čierny chodník 29/1, 831 07 Bratislava - Vajnory
35768746  Dodatok k objednávke 3/2020: termín poskytnutia poradenského programu sa mení: Termín Do 15.07.2020.   
bez DPH
RD č.198/OAOTP/2017   15.06.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
16.6.2020 
36/2020    BKS Úspech, s.r.o. 
Čierny chodník 29/1, 831 07 Bratislava - Vajnory
35768746  Dodatok k objednávke 7/2020: termín poskytnutia poradenského programu sa mení: Termín Do 19.08.2020.   
bez DPH
RD č.198/OAOTP/2017   12.06.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
15.6.2020 
7/2020    BKS Úspech, s.r.o. 
Čierny chodník 29/1, 831 07 Bratislava - Vajnory
35768746  Objednávka na poradenský program s počtom účastníkov 15, v rozsahu 38 hodín, s miestom realizácie Námestie A.H.Škultétyho 1, 990 01 Veľký Krtíš, s termínom konania od 26.02.2020 do 11.05.2020.  8685,60 
vrátane DPH
RD č.198/OAOTP/2017  29.01.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
30.1.2020 
3/2020    BKS Úspech, s.r.o. 
Čierny chodník 29/1, 831 07 Bratislava - Vajnory
35768746  Objednávka na poradenský program s počtom účastníkov 15, v rozsahu 38 hod, s miestom realizácie: Námestie A.H.Škultétyho 1, 990 01 Veľký Krtíš, v termíne od 30.01.2020 do 08.04.2020.  8 685,60 
vrátane DPH
RD č.198/OAOTP/2017  13.01.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
14.1.2020 
2/2020    DATALAN, a.s. 
Krasovského 14, 851 01 Bratislava
35810734  Objednávka na opravu XEROX WorkCentre V.č. CN-059K 71387, 3AN-00000003248, v zmysle RD 368/OI/2016, podľa cenovej ponuky na č. hlásenia 1932074.  158,40 
vrátane DPH
áno  09.01.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
14.1.2020 
14/2020    Elektro ZOLO, spol. s r.o. 
Nemocničná 8, 990 01 Veľký Krtíš
36043231  Objednávka na Mini vežu Panasonic SC-PM250.  99,00 
vrátane DPH
nie  03.03.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
16.3.2020 
9/2020    Elektro ZOLO, spol. s r.o. 
Nemocničná 8, 990 01 Veľký Krtíš
36043231  Objednávka na prietokový ohrievač vody DAFI 3,7kW.  90,00 
vrátane DPH
nie  10.02.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
19.2.2020 
61/2020    Elektro ZOLO, spol. s.r.o. 
Nemocničná 8 990 01 Veľký Krtíš
36043231  Objednávka na rýchlovarné konvice Sencor SWK 1506YL  119 
vrátane DPH
nie  2.11.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
18.12.2020 
15/2020    EMBA Shop 
Šurianska 10, 940 01 Nové Zámky
34142860  Objednávka na archívne krabice pre odovzdanie dokumentov "A" do ŠA, typ: II/350-35x26x11, v počte 40ks.  99,50 
vrátane DPH
nie  06.03.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
16.3.2020 
44/2020    EUROKÓDEX, s.r.o. 
Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina
44871384  Objednávka na publikáciu: Zákon o rodine, 2.aktualizované vydanie - Veľký komentár, v počte 1ks.  50,00 
vrátane DPH
nie  05.08.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
19.8.2020 
10/2020    FINAL - CD Bratislava, spol. s r.o 
Hodonínska cesta 11, 841 03 Bratislava
45960470  Objednávka na výmenu oleja, filtra a umytie vozidla Fiat Panda - VK851BE.  do 160,00 
vrátane DPH
áno  12.02.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
19.2.2020 
8/2020    FINAL - CD Bratislava, spol. s r.o 
Hodonínska cesta 11, 841 03 Bratislava
45960470  Objednávka na servisnú prehliadku vozidla Škoda Octavia - VK529BL (výmena oleja, filtrov, stieračov).  do 380,00 
vrátane DPH
áno  03.02.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
19.2.2020 
6/2020    FINAL - CD Bratislava, spol. s r.o 
Hodonínska cesta 11, 841 03 Bratislava
45960470  Objednávka na servisnú prehliadku (výmena filtrov a oleja) vozidla Škoda Fabia Combi - BL156RJ.  210,00 
vrátane DPH
áno  27.01.2020  PhDr. Vaníková Jana
zástupkyňa riaditeľky 
30.1.2020 
59/2020    FREUS s.r.o. 
Lučenská 1053 990 01 Veľký Krtíš
47067977  Objednávka na vykonanie STK a EK vozidla Fiat Panda, VK 851 BE  75 
vrátane DPH
nie  23.11.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
18.12.2020 
50/2020    Green Wave Recycling s.r.o 
Železničný rad 70, 968 01 Nová Baňa
45539197  Objednávka na vyprázdnenie zberných nádob a 10bm dokumentov.  2,40 
vrátane DPH
áno  21.09.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
30.9.2020 
26/2020    Green Wave Recycling s.r.o 
železničný rad 70, 968 01 Nová Baňa
45539197  Objednávka na vyprázdnenie zberných nádob a skartáciu dokumentov.  2,40 
vrátane DPH
áno  21.04.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
28.4.2020 
12/2020    Iris Nagy 
Hviezdna 436/151, 930 11 Topoľníky
50417916  Objednávka na obal na kreditnú kartu - mix farieb 200ks  34,99 
vrátane DPH
nie  13.02.2020  Mgr. Cellengová Silvia
zástupkyňa riaditeľky 
19.2.2020 
41/2020    J-STAV s.r.o. 
Lučenská 90/1221, 990 01 Veľký Krtíš
31588468  Objednávka na opravu omietok v budove ÚPSVR VK, podľa cenovej ponuky zo dňa 01.07.2020, so záručnou dobou o dielo 60 mes.  398,92 
vrátane DPH
nie  06.07.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
31.7.2020 
33/2020    J-STAV s.r.o. 
Lučenská 90/1221, 990 01 Veľký Krtíš
31588468  Objednávka na výmenu podlahových krytín v zmysle zápisnice zo zadávania zákazky zo dňa 04.05.2020 s termínom realizácie do 30.06.2020, so záručnou dobou na dielo v trvaní 60mes.  4935,73 
vrátane DPH
nie  11.06.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
15.6.2020 
32/2020    J-STAV s.r.o. 
Lučenská 90/1221, 990 01 Veľký Krtíš
31588468  Objednávka na opravu stropov na základe vašej ponuky zo dňa 17.02.2020, s termínom realizácie do 17.06.2020 a záručnou dobou na dielo v trvaní 60mes.  681,83 
vrátane DPH
nie  11.06.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
15.6.2020 
38/2020    Ľubomír Krnáč LK ODŤAHOVÁ SLUŽBA 
Jarmočná 347/44, 992 01 Modrý Kameň
50987135  Objednávka na odtiahnutie motorového vozidla Škoda Octavia VK529BL zo Zvolena.  104,00 
vrátane DPH
nie  19.06.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
2.7.2020 
63/2020    Ľubomír Šúth - Litera 
SNP 11 990 01 Veľký Krtíš
30442389  Objednávka na dezinfekciu vstupného priestoru ÚPSVR polymérovou dezinfekciou 4x240 m2 do 11.1.2021  480 
vrátane DPH
nie  16.12.2020  Mgr. Silvia Cellengová
zástupca riaditeľa úradu 
18.12.2020 
55/2020    Ľubomír Šúth Litera 
SNP 11, 990 01 Veľký Krtíš
30442389  Objednávka na dezinfekciu vstupného priestoru ÚPSVR VK polymérovou dezinfekciou v intervale raz týždenne do 15.11.2020. (3x240m2)  360,00 
vrátane DPH
nie  27.10.2020  Mgr. Cellengová Silvia
zástupkyňa riaditeľa 
30.10.2020 
20/2020    MAD SR, s.r.o. 
Školská 36, 979 01 Rimavská Sobota
36029947  Objednávka na ochranné rúška - 150ks.  540,00 
vrátane DPH
nie  25.03.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
31.3.2020 
34/2020    MAOM service s.r.o. 
Na Sihoti 1157/11, 026 01 Dolný Kubín
51279932  Objednávka na opravu omietok a hygienické maľovky v budovách ÚPSVR Veľký Krtíš, v zmysle zápisnice z vyhodnotenia ponúk zo dňa 22.05.2020. Vykonanie prác podľa predloženého výkazu výmer. Termín realizácie do 26.06.2020, so záručnou dobou na dielo v trvaní 60mes.  7992,36 
vrátane DPH
nie  11.06.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
15.6.2020 
53/2020    Marius Pedersen, a.s., prevádzka Veľký Krtíš 
Opatovská 1735, 911 01 Trenčín
34115901  Objednávka na plastovú nádobu na odpad 1100l - čiernu.  252,00 
vrátane DPH
nie  07.10.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
30.10.2020 
42/2020    Marius Pedersen, a.s., prevádzka Veľký Krtíš 
Osloboditeľov 780, 990 01 Veľký Krtíš
34115901  Objednávka na likvidáciu priemyselného odpadu - podľa zoznamu a množstva.  do 30,00 
vrátane DPH
nie  07.07.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
31.7.2020 
64/2020    Martin Hromek MH Marketing 
Svätoplukova 24, 821 08 Bratislava
33825351  Objednávka na likvidáciu testovacích setov na COVID-19  11,90 
vrátane DPH
nie  16.12.2020  Mgr. Silvia Cellengová
zástupca riaditeľa úradu 
18.12.2020 
49/2020    Martin Hromek, MH Marketing 
Svätoplukova 24, 821 08 Bratislava 2
33825351  Objednávka na likvidáciu testovacích setov na COVID - 19 (II. testovanie).  11,90 
vrátane DPH
nie  09.09.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
30.9.2020 
47/2020    Martin Hromek, MH Marketing 
Svätoplukova 24, 821 08 Bratislava 2
33825351  Objednávka na likvidáciu testovacích setov na COVID - 19.  11,90 
vrátane DPH
nie  24.08.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
3.9.2020 
25/2020    MB.Kovanie - Kokoška Marián 
Školská 2383/15, 080 06 Prešov
45456747  Objednávka na dverový záves 3D K3035 pre plastové dvere SIKU s poštovným.  97,00 
vrátane DPH
nie  20.04.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
28.4.2020 
21/2020    Mega VK, s.r.o. 
Komenského 5, 990 01 Veľký Krtíš
46935754  Objednávka na WD Fine sole (4ks), FERTIX (1ks)- dezinfekčné prostriedky.  297,31 
vrátane DPH
nie  27.03.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
21.4.2020 
13/2020    Newport Group, a.s. 
Lazaretská 2419/23, Bratislava - Staré mesto
46279610  Objednávka na zabezpečenie vzdelávacieho programu - Pripravený a prácu, s počtom účastníkov 20, v rozsahu 210 hod., s miestom realizácie J.A.Komeského 1, 990 01 Veľký Krtíš, v termíne od 13.03.2020 do 14.04.2020.  22890,00 
bez DPH
RD č. 247/OAOTP/2017   17.02.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
19.2.2020 
4/2020    Newport Group, a.s. 
Lazaretská 2419/23, Bratislava - Staré mesto
46279610  Objednávka na zabezpečenie vzdelávacieho programu: Pripravený na prácu, s počtom účastníkov 20, v rozsahu 210hod., s miestom realizácie: J.A.Komenského 1, 990 01 Veľký Krtíš, v termíne od 13.02.2020 do 12.03.2020.  22 890,00 
bez DPH
RD č. 247/OAOTP/2017  20.01.2020  PhDr. Vaníková Jana
zástupkyňa riaditeľky 
20.1.2020 
54/2020    Norbert Báňay ENB 
Banícka 1273, 990 01 Veľký Krtíš
33251215  Objednávka na servisnú prehliadku (výmena filtrov a oleja) na vozidle Škoda-Octavia, BL998KU podľa cenovej ponuky.  108,00 
vrátane DPH
nie  07.10.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
30.10.2020 
46/2020    Norbert Báňay ENB 
B.Němcovej 49, 990 01 Veľký Krtíš
33251215  Objednávka na nákup pneumatík Matador Hect. 3 195/65 R16 91H, prezutie pneumatík na vozidle Peugeot 308 BL230KU.  192,00 
vrátane DPH
nie  24.08.2020  Ing. Marián Balko
riaditeľ úradu 
3.9.2020 
29/2020    Norbert Báňay ENB 
B.Němcovej 49, 990 01 Veľký Krtíš
33251215  Objednávka na olovený akumulátor 12V, 54 Ah do vozidla Fiat Panda - VK851BE.  62,00 
vrátane DPH
nie  20.05.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
1.6.2020 
1/2020    NOVAPRESS, Redakcia Pokrok 
SNP č.29, 990 01 Veľký Krtíš
17892970  Objednávka na týždenník POKROK na rok 2020  48,00 
vrátane DPH
nie  07.01.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
14.1.2020 
35/2020    Obecný podnik Vinica, s.r.o. 
Cesta slobody 466/44, 991 28 Vinica
52800032  Objednávka na služby spojené so sťahovaním a prípravou priestorov na maľovanie. Zabezpečenie služby podľa potrieb objednávateľa v termíne od 16.06.2020 - 26.06.2020, s cenou 7€/osoba/hodina, do maximálnej výšky 1000€  1000 
vrátane DPH
nie  12.06.2020  PhDr. Kušická Erika
riaditeľka úradu 
15.6.2020 
<< < | 1 | 2 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Veľký Krtíš

Tlačiť