Objednávky 2024 (CDaR Michalovce, F. Kubača 87 )

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
OB27624051    AUTOPARTNER Ing.Petriga 
Fr. Kraľa 30, 07101 Michalovce
43199356  Objednávame si u vás servis vozidla MI 750EV   
vrátane DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
6.8.2024 
OB2762415    AUTOPARTNER Ing.Petriga 
Fr. Kraľa 30, 07101 Michalovce
43199356  Objednávame si u vás servis MI210FA.   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
28.5.2024 
OB2762414    AUTOPARTNER Ing.Petriga 
Fr. Kraľa 30, 07101 Michalovce
43199356  Objednávame si u vás opravu vozíka.   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
28.5.2024 
OB2762405    AUTOPARTNER Ing.Petriga 
Fr. Kraľa 30, 07101 Michalovce
43199356  Objednávame si u vás servis   
bez DPH
  02.01.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
27.3.2024 
OB27624030    CK PROMET TRANS,s.r.o. 
Južná trieda 48 Košice
31696651  Objednávame si u vás účasť na medzinárodnej konferencii v Chorvátsku v termíne od 23.6.2024-28.6.2024, ktorej sa zúčastní: PhDr. Silvia Ozimaničová - riaditeľka CDR Michalovce, Mgr. Zuzana Horná - vedúca úseku starostlivosti o deti.   
bez DPH
  21.5.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
12.7.2024 
OB2762403    CSACSA Jakaub Ladislav 
Vojany 115
40938191  Objednávame si u Vás vývoz odpadových vôd - Ruska 32   
bez DPH
  02.01.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
1.3.2024 
OB27624026    CZAP TRANS s.r.o. 
Kúpeľná 486/1, Veľké Kapušany
52194230  Objednávame si u vás prepravu microbusom na športové hry pre deti z CDR na trase: Michalovce-Hybe-Michalovce, dňa 7.5.2024.Počet detí 16.   
vrátane DPH
  22.4.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
12.7.2024 
OB27624052    Dott.Lívia Kvašná, PhD. 
Cyrila a Metoda 13 Michalovce
50310283  Objednávame si u vás individuálnu psychoterapiu pre Dudovú Petru.   
bez DPH
  2.7.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
21.10.2024 
OB2762410    DUDISTAV GROUP s.r.o. 
L.Novomestského 9, Michalovce
52345386  Objednávame si u vás zemné a pomocné výkopové práce Pozdišovce 246   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
27.5.2024 
OB2762409    DUDISTAV GROUP s.r.o. 
L.Novomestského 9, Michalovce
52345386  Objednávame si u vás zemné a pomocné výkopové práce Pozdišovce 245   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
27.5.2024 
OB27624025    Ferama spol.s.r.o. 
P.O.Hviezdoslava 136/78 Veľké Kapušany
36575305  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u vás objednávame Opravu oplotenia RD Zalužice 412 a to v zmysle oceneného rozpočtu v prílohe č.1 , ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto objednávky. Podkladom pre uzatvorenie tejto objednávky je cenová ponuka zhotoviteľa, doručená objednávateľovi na základe Výzvy pre predkladanie ponúk . Termín a miesto plnenia: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce a odovzdať práce objednávateľovi v týchto termínoch: Termín začatia: dňom odovzdania staveniska RD Zalužice 412 zhotoviteľovi; Termín dokončenia: do 30.09.2024 a taktiež dňom odovzdania a prevzatia staveniska objednávateľovi. O priebehu preberacieho konania spíše objednávateľ v súčinnosti so zhotoviteľom Protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý dostane každá strana po jednom vyhotovení. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá môže mať vplyv na riade a včasné vykonanie práce. Za ukončenie prác sa považuje deň, kedy bol podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí práce. Cena diela: Dohodnutá cena za vykonanie je nasledovná: Cena diela bez DPH: 6 702,36 Eur DPH 20% : 1 340,47 Eur Cena diela s DPH : 8 042,83 Eur Platba za vykonanie práce sa bude realizovať bez zálohových platieb. Zhotoviteľ vystaví faktúru objednávateľovi až po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. Podkladom pre vystavenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác potvrdený podpisom oprávnenej osoby za zhotoviteľa a tvorí prílohu faktúry. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je do 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Záručná doba a vady Záručná doba na dielo je 60 mesiacov (5rokov) a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela od zhotoviteľa. Ak sa počas záručnej doby zistia vady na diele, objednávateľ má právo požiadať o odstránenie týchto vád u zhotoviteľa na jeho náklady.    
vrátane DPH
  19.4.2024  PhDr.Ozimaničová
riaditeľka 
25.10.2024 
OB27624024    Ferama spol.s.r.o. 
P.O.Hviezdoslava 136/78 Veľké Kapušany
36575305  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u vás objednávame Opravu vstupného chodníka k RD Lastomír 390 a to v zmysle oceneného rozpočtu v prílohe č.1 , ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto objednávky. Podkladom pre uzatvorenie tejto objednávky je cenová ponuka zhotoviteľa, doručená objednávateľovi na základe Výzvy pre predkladanie ponúk . Termín a miesto plnenia: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce a odovzdať práce objednávateľovi v týchto termínoch: Termín začatia: dňom odovzdania staveniska RD Lastomír 390 zhotoviteľovi; Termín dokončenia: do 30.09.2024 a taktiež dňom odovzdania a prevzatia staveniska objednávateľovi. O priebehu preberacieho konania spíše objednávateľ v súčinnosti so zhotoviteľom Protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý dostane každá strana po jednom vyhotovení. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá môže mať vplyv na riade a včasné vykonanie práce. Za ukončenie prác sa považuje deň, kedy bol podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí práce. Cena diela: Dohodnutá cena za vykonanie je nasledovná: Cena diela bez DPH: 3 289,25 Eur DPH 20% : 657,85 Eur Cena diela s DPH : 3 947,10 Eur Platba za vykonanie práce sa bude realizovať bez zálohových platieb. Zhotoviteľ vystaví faktúru objednávateľovi až po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. Podkladom pre vystavenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác potvrdený podpisom oprávnenej osoby za zhotoviteľa a tvorí prílohu faktúry. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je do 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Záručná doba a vady Záručná doba na dielo je 60 mesiacov (5rokov) a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela od zhotoviteľa. Ak sa počas záručnej doby zistia vady na diele, objednávateľ má právo požiadať o odstránenie týchto vád u zhotoviteľa na jeho náklady.    
vrátane DPH
  19.4.2024  PhDr.Ozimaničová
riaditeľka 
12.7.2024 
OB27624023    Ferama spol.s.r.o. 
P.O.Hviezdoslava 136/78 Veľké Kapušany
36575305  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u vás objednávame Opravu oplotenia RD Sliepkovce 53 a to v zmysle oceneného rozpočtu v prílohe č.1 , ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto objednávky. Podkladom pre uzatvorenie tejto objednávky je cenová ponuka zhotoviteľa, doručená objednávateľovi na základe Výzvy pre predkladanie ponúk . Termín a miesto plnenia: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce a odovzdať práce objednávateľovi v týchto termínoch: Termín začatia: dňom odovzdania staveniska RD Sliepkovce 53 zhotoviteľovi; Termín dokončenia: do 30.09.2024 a taktiež dňom odovzdania a prevzatia staveniska objednávateľovi. O priebehu preberacieho konania spíše objednávateľ v súčinnosti so zhotoviteľom Protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý dostane každá strana po jednom vyhotovení. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá môže mať vplyv na riade a včasné vykonanie práce. Za ukončenie prác sa považuje deň, kedy bol podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí práce. Cena diela: Dohodnutá cena za vykonanie je nasledovná: Cena diela bez DPH: 4 569,29 Eur DPH 20% : 913,85 Eur Cena diela s DPH : 5 483,14 Eur Platba za vykonanie práce sa bude realizovať bez zálohových platieb. Zhotoviteľ vystaví faktúru objednávateľovi až po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. Podkladom pre vystavenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác potvrdený podpisom oprávnenej osoby za zhotoviteľa a tvorí prílohu faktúry. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je do 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Záručná doba a vady Záručná doba na dielo je 60 mesiacov (5rokov) a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela od zhotoviteľa. Ak sa počas záručnej doby zistia vady na diele, objednávateľ má právo požiadať o odstránenie týchto vád u zhotoviteľa na jeho náklady.    
vrátane DPH
  19.4.2024  PhDr.Ozimaničová
riaditeľka 
9.7.2024 
OB2762411    František Kinceľ 
Humenská cesta 3553/5, Humenné
33887969  Objednávame si u vás diagnostiku poruchy,servisný zásah a dodávku ND.   
bez DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
28.5.2024 
OB27624043    FRICUP Stav s.r.o. 
Jovsa 190, 072 32
48107824  Objednávame si u vás opravu atiky RD 1.Mája 22 MI podľa cenovej ponuky.   
vrátane DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
6.8.2024 
OB27624027    FRICUP Stav s.r.o. 
Jovsa 190, 072 32
48107824  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u vás objednávame Rekonštrukciu balkóna, terasy a strechy RD 1.Mája22 Michalovce a to v zmysle oceneného rozpočtu v prílohe č.1 , ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto objednávky. Podkladom pre uzatvorenie tejto objednávky je cenová ponuka zhotoviteľa, doručená objednávateľovi na základe Výzvy pre predkladanie ponúk . Termín a miesto plnenia: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce a odovzdať práce objednávateľovi v týchto termínoch: Termín začatia: dňom odovzdania staveniska RD 1.Mája 22 Michalovce zhotoviteľovi; Termín dokončenia: do 31.07.2024 a taktiež dňom odovzdania a prevzatia staveniska objednávateľovi. O priebehu preberacieho konania spíše objednávateľ v súčinnosti so zhotoviteľom Protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý dostane každá strana po jednom vyhotovení. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá môže mať vplyv na riade a včasné vykonanie práce. Za ukončenie prác sa považuje deň, kedy bol podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí práce. Cena diela: Dohodnutá cena za vykonanie je nasledovná: Cena diela bez DPH: 9 846,65 Eur DPH 20% : 1 969,33 Eur Cena diela s DPH : 11 815,98 Eur Platba za vykonanie práce sa bude realizovať bez zálohových platieb. Zhotoviteľ vystaví faktúru objednávateľovi až po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. Podkladom pre vystavenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác potvrdený podpisom oprávnenej osoby za zhotoviteľa a tvorí prílohu faktúry. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je do 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Záručná doba a vady Záručná doba na dielo je 60 mesiacov (5rokov) a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela od zhotoviteľa. Ak sa počas záručnej doby zistia vady na diele, objednávateľ má právo požiadať o odstránenie týchto vád u zhotoviteľa na jeho náklady.    
vrátane DPH
  10.5.2024  PhDr.Ozimaničová
riaditeľka 
6.8.2024 
OB27624046    GEMKO- TEKO,spol.s.r.o. 
ul.Svätoplukova 3 Rimavská Sobota
36021717  Objednávame si u vás letný tábor v Grécku pre 12 osôb.   
vrátane DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
6.8.2024 
OB27624012    Jozef GAZDÍK 
Hemcovská 1802,Vranou n/Topľ.
33272743  Objednávame si u vás revíziu komínov - 10 objektov   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
12.7.2024 
OB27624056    Ladislav Lechman 
Kapušianska 44 Michalovce
32673108  Objednávame si u vás deratizáciu RD 1.Mája 22 Michalovce a RD Sliepkovce 195   
bez DPH
  2.8.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
21.10.2024 
OB27624055    Ladislav Lechman 
Kapušianska 44 Michalovce
32673108  Objednávame si u vás odstránenie hniezda sršňov.   
vrátane DPH
  2.8.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
21.10.2024 
OB2762402    Ladislav Lechman 
Kapušianska 44, Michalovce
32673108  Objednávame si u Vás deratizáciu bytu MD  180,00 
vrátane DPH
  02.01.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
1.3.2024 
OB27624054    Lepal Technik Michalovce spol.s.r.o. 
Okružná 2 Michalovce
47999241  OOPP   
vrátane DPH
  2.8.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
25.10.2024 
OB2762404    LUKACEK s.r.o. 
Močarianska 10, Michalovce
36586218  Objednávame si u Vás nákup materiálu  68,54 
vrátane DPH
  02.01.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
11.3.2024 
OB27624029    Marek SOTÁK 
Pri Duši 250,Pozdišovce
43515614  Objednávame si u vás montáž klimatizačných jednotiek   
bez DPH
  21.5.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
12.7.2024 
OB27624045    MICOMP spol.s.r.o. 
Jána Hollého 8 Michalovce
36589187  Objednávame si u vás licenciu ESET PROTECT pre 21 počítačov.   
vrátane DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
6.8.2024 
OB27624034    MICOMP spol.s.r.o. 
Jána Hollého 8 Michalovce
36589187  Objednávame si u vás servis   
vrátane DPH
  21.5.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
12.7.2024 
OB2762416    MICOMP spol.s.r.o. 
Jána Hollého 8 Michalovce
36589187  Objednávame si u vás nákup spotrebného materiálu   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
9.7.2024 
OB2762417    MICOMP spol.s.r.o. 
Jána Hollého 8 Michalovce
36589187  Objednávame si u vás inštaláciu PC   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
28.5.2024 
OB2762418    MICOMP spol.s.r.o. 
Jána Hollého 8 Michalovce
36589187  Objednávame si u vás nákup zariadení.   
vrátane DPH
  1.3.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
28.5.2024 
OB27624063    MICHAL IVANKO 
Hlavná 93/48 Vechec
45713642  Objednávame si u vás dodanie a montáž okenných sietí proti hlodavcom   
bez DPH
  25.9.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
21.10.2024 
OB27624035    MICHAL IVANKO 
Hlavná 93/48 Vechec
45713642  Objednávame si u vás opravu poškodeného okna   
bez DPH
  21.5.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
12.7.2024 
OB2762406    MIPA MI s.r.o. 
Stavbárov 3 Michalovce
52696871  Objednávame si u vás kancelárske potreby   
bez DPH
  02.01.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
27.3.2024 
OB27624042    Mirko GAJDOŠČÍK - elektrorevízie 
Močarianska 112, MI
10715525  Objednávame si u vás vypracovanie Protokolu o určení vonkajších vplyvov prostredia na základe Podkladu pre vypracovanie protokolu STN 33 2000-5-51. Vypracovanie protokolu sa dotýka Samostatne usporiadaných skupín: Sliepkovce 195,Zalužice 412,1.Mája22 Michalovce,Pozdišovce 246,Pozdišovce 245,Lastomír 390,Sliepkovce 53,Ruská 32,Laškovce 21, a administratívna budova Františka Kubača 7 Michalovce.   
bez DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
5.8.2024 
OB27624039    Mirko GAJDOŠČÍK - elektrorevízie 
Močarianska 112, MI
10715525  o verejnom obstarávaní si u Vás objednávame Revíziu bleskozvodu podľa §9 ods.1 zák. č. 124/2006 Z.z., vyhl.č. 508/2009 Z.z. a prípadné porevízne opravy po vykonaní revízie. Revízie sa vykonajú na: SUS Sliepkovce 195, Františka Kubača 7 Michalovce, 1.Mája 22 Michalovce a Pozdišovce 245, Laškovce 21.    
bez DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
1.8.2024 
OB27624038    Mirko GAJDOŠČÍK - elektrorevízie 
Močarianska 112, MI
10715525  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u Vás objednávame Revíziu elektrického zariadenia podľa §9 ods. 1 zák. č. 124/2006 Z.z., vyhl. MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a prípadné porevízne opravy po vykonaní revízie. Revízie sa vykonajú na SUS Sliepkovce 195, Zalužice 412, 1.Mája 22 Michalovce a Pozdišovce 246.    
bez DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
1.8.2024 
OB27624040    MOCHOSTAV-Ing.Juraj Mojsej 
Pri mlyne 12 Michalovce
37317130  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u Vás objednávame Revíziu tlakových nádob podľa §9 ods.1/a zák.č. 124/2006 Z.z. a prílohy č. 5 k vyhláške č. 508/2009 Z.z. a prípadné porevízne opravy po vykonaní revízie. Revízie sa vykonajú na SUS Sliepkovce 195, Zalužice 412, 1.Mája 22 Michalovce a Pozdišovce 246    
vrátane DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
1.8.2024 
OB27624041    MOCHOSTAV-Ing.Juraj Mojsej 
Pri mlyne 12 Michalovce
37317130  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u Vás objednávame Revíziu plynových zariadení a výmenu plynových hadíc a prípadné porevízne opravy po vykonaní revízie. Revízie sa vykonajú na SUS Sliepkovce 195, Zalužice 412, 1.Mája 22 Michalovce a Pozdišovce 246    
vrátane DPH
  3.6.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
1.8.2024 
OB27624032    NÁVRAT, o.z. 
Pluhová 1 Bratislava
31746209  Objednávame si u vás odborný webinár   
bez DPH
  21.5.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
9.7.2024 
OB27624058    Poky-Therm,Pokoželec Ľuboš 
Zalužice 217
54160596  Objednávame si u vás demontáž kotla   
bez DPH
  2.8.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
21.10.2024 
OB2762401    Poradca podnikateľa,spol.s.r.o. 
Martina Rázusa 23A,01 001 Žilina 1
31592503  Objednávame si u Vás finančného spravodajcu na rok 2024  32,03 
vrátane DPH
  02.01.2024  Ing. Muliková
ekonóm 
8.3.2024 
<< < | 1 | 2 | > >>

Naspäť na CDaR Michalovce, F. Kubača 87

Tlačiť