Objednávky 2020 (CDaR Michalovce, F. Kubača 87 )

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
OB2762033    Hviezdičky ŽIVOTA o.z. 
Smolník 321, 055 66
42406617  Na základe prieskumu trhu objednávame si u vás výkon supervízie na rok 2020.   
bez DPH
  25.5.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
13.7.2020 
OB2762041    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Na základe RO č.260NP_634 objednávame si u vás výpočtovú techniku podľa výberu v hodnote 1 802€.  1802,00 
vrátane DPH
  26.6.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
29.6.2020 
OB2762035    Fricup Stav s.r.o. 
Jovsa 190, 072 32
48107824  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u vás objednávame Rekonštrukciu strechy F.Kubača 7 Michalovce a to v zmysle oceneného rozpočtu v prílohe č.3, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto objednávky. podkladom pre uzatvorenie tejto objednávky je cenová ponuka zhotoviteľa, doručená objednávateľovi na základe Výzvy pre predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVOSERVIS. Stavebné práce budú uskutočnené podľa projektu stavby "Obnova strešnej krytiny" Technická správa 1308-01-ASR-01. Termín a miesto plnenia: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce a odovzdať práce objednávateľovi v týchto termínoch: Termín začatia: dňom odovzdania staveniska zhotoviteľovi; Termín dokončenia: do 15.11.2020 a taktiež dňom odovzdania a prevzatia staveniska objednávateľovi spolu so stavebným denníkom. O priebehu preberacieho konania spíše objednávateľ v súčinnosti so zhotoviteľom Protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý dostane každá strana po jednom vyhotovení. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá môže mať vplyv na riade a včasné vykonanie práce. Za ukončenie prác sa považuje deň, kedy bol podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí práce. Cena diela: Dohodnutá cena za vykonanie je nasledovná: Cena diela bez DPH: 11 310,00€ DPH 20% : 2 262,00€ Cena diela s DPH : 13 572,00€ Platba za vykonanie práce sa bude realizovať bez zálohových platieb. Zhotoviteľ vystaví faktúru objednávateľovi až po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. Podkladom pre vystavenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác potvrdený podpisom oprávnenej osoby za zhotoviteľa a tvorí prílohu faktúry. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je do 30dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Záručná doba a vady: Záručná doba na dielo je 60 mesiacov (5rokov) a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela od zhotoviteľa. Ak sa počas záručnej doby zistia vady na diele, objednávateľ má právo požiadať o odstránenie týchto vád u zhotoviteľa na jeho náklady.    
vrátane DPH
  15.6.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
6.8.2020 
OB2762046    Fricup Stav s.r.o. 
Jovsa 190, 072 32
48107824  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u vás objednávame Zateplenie RD 1.Mája 22, Michalovce a to v zmysle oceneného rozpočtu v prílohe č.3, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto objednávky. podkladom pre uzatvorenie tejto objednávky je cenová ponuka zhotoviteľa, doručená objednávateľovi na základe Výzvy pre predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVOSERVIS. Stavebné práce budú uskutočnené podľa projektu pre Stavebné povolenie č. 53914 stavby "Zateplenie rodinného domu 1.Mája 22 Michalovce" Technická správa 1317-01-ASR-01. Termín a miesto plnenia: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce a odovzdať práce objednávateľovi v týchto termínoch: Termín začatia: dňom odovzdania staveniska zhotoviteľovi; Termín dokončenia: do 15.11.2020 a taktiež dňom odovzdania a prevzatia staveniska objednávateľovi spolu so stavebným denníkom. O priebehu preberacieho konania spíše objednávateľ v súčinnosti so zhotoviteľom Protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý dostane každá strana po jednom vyhotovení. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá môže mať vplyv na riade a včasné vykonanie práce. Za ukončenie prác sa považuje deň, kedy bol podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí práce. Cena diela: Dohodnutá cena za vykonanie je nasledovná: Cena diela bez DPH: 14 550,00€ DPH 20% : 2 910,00€ Cena diela s DPH : 17 460,00€ Platba za vykonanie práce sa bude realizovať bez zálohových platieb. Zhotoviteľ vystaví faktúru objednávateľovi až po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. Podkladom pre vystavenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác potvrdený podpisom oprávnenej osoby za zhotoviteľa a tvorí prílohu faktúry. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je do 30dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Záručná doba a vady: Záručná doba na dielo je 60 mesiacov (5rokov) a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela od zhotoviteľa. Ak sa počas záručnej doby zistia vady na diele, objednávateľ má právo požiadať o odstránenie týchto vád u zhotoviteľa na jeho náklady.   17460 
vrátane DPH
  14.8.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
2.10.2020 
OB2762049    Fricup Stav s.r.o. 
Jovsa 190, 072 32
48107824  Na základe úspešnej ponuky zhotoviteľa zákazky s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si u vás objednávame Zateplenie RD Pozdišovce 245 a výmena schodiska a to v zmysle oceneného rozpočtu v prílohe č.3, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto objednávky. podkladom pre uzatvorenie tejto objednávky je cenová ponuka zhotoviteľa, doručená objednávateľovi na základe Výzvy pre predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVOSERVIS. Stavebné práce budú uskutočnené podľa projektu pre Ohlásenie stavby "Zateplenie rodinného domu " Technická správa 1353-01-ASR-01. Termín a miesto plnenia: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce a odovzdať práce objednávateľovi v týchto termínoch: Termín začatia: dňom odovzdania staveniska zhotoviteľovi; Termín dokončenia: do 15.11.2020 a taktiež dňom odovzdania a prevzatia staveniska objednávateľovi spolu so stavebným denníkom. O priebehu preberacieho konania spíše objednávateľ v súčinnosti so zhotoviteľom Protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý dostane každá strana po jednom vyhotovení. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá môže mať vplyv na riade a včasné vykonanie práce. Za ukončenie prác sa považuje deň, kedy bol podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí práce. Cena diela: Dohodnutá cena za vykonanie je nasledovná: Cena diela bez DPH: 116 046,50€ DPH 20% : 3 209,30€ Cena diela s DPH : 19 255,80€ Platba za vykonanie práce sa bude realizovať bez zálohových platieb. Zhotoviteľ vystaví faktúru objednávateľovi až po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. Podkladom pre vystavenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác potvrdený podpisom oprávnenej osoby za zhotoviteľa a tvorí prílohu faktúry. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je do 30dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Záručná doba a vady: Záručná doba na dielo je 60 mesiacov (5rokov) a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela od zhotoviteľa. Ak sa počas záručnej doby zistia vady na diele, objednávateľ má právo požiadať o odstránenie týchto vád u zhotoviteľa na jeho náklady.   
vrátane DPH
  28.9.2020  PaedDr. Zuzana Sabolová
riaditeľka 
26.11.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č. 06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac december 2020 v počte 1038 ks.   
bez DPH
06K993086  1.12.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
2.12.2020 
OB2762001    DOXX-Stravné lístky,spol.s.r.o. 
Kálov 356,Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č. 06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac apríl 2020 v počte 1006 ks.   
bez DPH
06K993086  1.4.2020  Mgr.Valéria Kleinová
ekonómka 
6.4.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č. 06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac január 2020 v počte 1199ks.   
bez DPH
06K993086  13.1.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
14.1.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č. 06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac november 2020 v počte 999 ks.   
bez DPH
06K993086  1.11.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
3.11.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č. 06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac september 2020 v počte 988 ks.   
bez DPH
06K993086  2.9.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
3.9.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac august 2020 v počte 809 ks.   
bez DPH
06K993086  3.8.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
6.8.2020 
OB2762002    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac február 2020 v počte 1012ks.   
bez DPH
06K993086  13.1.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
5.2.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac júl 2020 v počte 751 ks.   
bez DPH
06K993086  1.7.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
2.7.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac jún 2020 v počte 1060 ks.   
bez DPH
06K993086  1.6.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
8.6.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac máj 2020 v počte 1036 ks.   
bez DPH
06K993086  4.5.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
6.5.2020 
OB276201    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac marec 2020 v počte 1096 ks.   
bez DPH
06K993086  13.1.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
4.3.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 objednávame si u vás stravné lístky na mesiac október 2020 v počte 1062 ks.   
bez DPH
06K993086  1.10.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
2.10.2020 
OB2762001    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Na základe uzatvorenej zmluvy č.06K993086 zo dňa 27.11.2007 obvjednávame si u vás stravné lístky na mesiac december 2020 v počte 43 ks pre PR Hajašova.   
bez DPH
06K993086  1.12.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
2.12.2020 
OB2761939    DENER Vladimír Bajužík 
Vinné 633,Vinné
40936392  Na základe uzatvorenej zmluvy o diele č. 2/2019, ktorej predmetom je zateplenie RD Pozdišovce 246 za podmienok predpísaných v prílohe č.1 rozpočet, ktorá je súčasťou uzatvorenej zmluvy.   
bez DPH
  11/2019  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
21.4.2020 
OB2762023    Autotip,spol.s.r.o. 
Humenská cesta 19,Michalovce 071 01
35832789  Na základe výzvy na predkladanie ponúk v Evoservise objednávame si u vás 1 ks OPEL Combo 1,2 turbo, 81kW/110k benzín, na základe IA36215 podľa stanovených podmienok. Podkladom pre uzatvorenie objednávky je cenová ponuka zo dňa 6.4.2020 s finančným plnením 14 952€ s DPH. Ak nie je dohodnuté inak, táto objednávka sa riadi podľa ustanovenia obchodného zákonníka SR..   
vrátane DPH
  14.4.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
21.4.2020 
OB2762037    GHP Medical Services,s.r.o. 
Okružná 1297/52,Michalovce
36766542  Na základe zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane ,podpore a rozvoja verejného zdravia §30 ods.1,2,3 týkajúceho sa povinnosti pri ochrane zdravia, objednávame si u vás odborné služby pri zabezpečovaní ochrany zdravia na obdobie od 1.6.2020 do 1.6.2021. Cena paušálnej platby za službu 44€ mesačne. Pokiaľ nebolo v objednávke dojednané inak, riadia sa práva a povinnosti podľa Obchodného zákonníka a príslušnými právnymi predpismi v oblasti pracovného lekárstva.   
bez DPH
  1.7.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
13.7.2020 
OB276202    DOXX-stravné lístky,s.r.o. 
Kálov 356, Žilina
36391000  Objednávame i u vás stravné lístky na mesiac marec 2020 pre pracovníkov NP III v počte 89ks. Údaje ostávajú nezmenené.   
bez DPH
06K993086  13.1.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
4.3.2020 
OB2762059    Reedukačné centrum 
mly
00163384  Objednávame si pobyt vo vašom zariadení pre chovanca Štefana Ťuťa podľa potreby.   
bez DPH
  20.10.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
21.10.2020 
OB2762017    Kovex-Čalovka 
Pekárenská 4,Mi
46304525  Objednávame si u vás 15 vrecia betonu 25kg a tekutú lepenku 1 vrece 8kg.   
vrátane DPH
  23.3.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
23.3.2020 
OB2762019    Kovex-Čalovka 
Pekárenská 4,Mi
46304525  Objednávame si u vás 15 vriec betónu 25kg a tekutú lepenku 1 vrece 8kg.   
vrátane DPH
  23.3.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
2.10.2020 
OB2762061    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Objednávame si u vás 2ks počítače pre pracovníkov NP III hradené z prostriedkov EU vo výške 1700€.  1700,00 
vrátane DPH
  28.10.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
3.11.2020 
OB2762010    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Objednávame si u vás 2ks toner TN-2421 pre pracovníkov NP III.   
vrátane DPH
  18.2.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
20.2.2020 
OB2762074    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Objednávame si u vás 9ks notebooky pre 9 rodinné domy pre dištančné vyučovanie a 3 tlačiarne.   
vrátane DPH
  15.12.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
15.12.2020 
OB2762031    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Objednávame si u vás Antivir Eset na 2 roky pre 4 počítače.   
vrátane DPH
  21.5.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
26.5.2020 
OB2762034    Ladislav Lechman - DDD 
Kapušianska 44, Michalovce
32673108  Objednávame si u vás deratizáciu v Pozdišovciach 246 pre výskyt mravcov.   
vrátane DPH
  6.6.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
8.6.2020 
OB2762021    Papier Lechman s.r.o. 
Močarianska 5067,Michalovce 071 01
47102357  Objednávame si u vás dezinfekčné prostriedky podľa výberu.   
vrátane DPH
  30.3.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
31.3.2020 
OB2762004    FINAL-CD Bratislava,s.r.o. 
Škultétyho 437/18, Partizánske 958 01
45960470  Objednávame si u vás kalkuláciu na Škodu Fábia Combi MI390BM vo výške 150€.   
vrátane DPH
216/OVS/2016  15.1.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
15.1.2020 
OB2762047    Lepal Technik Michalovce s.r.o. 
Okružná 2 Michalovce 071 01
47999241  Objednávame si u vás monterky na traky + blúzy v počte 4ks   
vrátane DPH
  20.8.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
11.9.2020 
OB2762003    Inštalacentrum s.r.o. 
P.O.Hviezdoslava 3661, Michalovce
44695292  Objednávame si u vás na rok 2020 služby na vývoz splaškov pre satelitné domy Zalužice 412 a Laškovce 21.   
vrátane DPH
  15.1.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
15.1.2020 
OB2762012    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Objednávame si u vás Office 2016 PRO elektronickú licenciu v počte 5ks.   
vrátane DPH
  26.2.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
27.2.2020 
OB2762022    MARO-Marián Szabó 
Gen.Svobodu 852/21,Partizánske
34582681  Objednávame si u vás ochranné štíty v počte 10 ks.   
bez DPH
  7.4.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
2.10.2020 
OB2762045    Peter Rudáš 
Čajkovského 18,Michalovce
10712976  Objednávame si u vás OPOS prenosných el.spotrebičov v objektoch F.Kubača7 MiI,Pozdišovce 245,Pozdišovce 246,Zalužice 412,Sliepkovce 53,Ruská 32,Lastomír 390,Sliepkovce 195, 1Mája22 MI,Laškovce 21.   
vrátane DPH
  10.8.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
11.8.2020 
OB2762039    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Objednávame si u vás opravu a inštaláciu počítača pre ekonomický úsek Majzeľová.   
vrátane DPH
  16.6.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
17.6.2020 
OB2762026    RodoComp s.r.o. 
Farská 13,071 01 Michalovce
47474866  Objednávame si u vás opravu a nastavenie počítačov pre ekonomický úsek.   
vrátane DPH
  22.4.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
29.4.2020 
OB2762024    Autopartner Ing.Jozef Petriga 
Fr.Kraľa 30,Michalovce
43199356  Objednávame si u vás opravu a prehliadku pred STK auta Volkswagen UP MI682CY.   
vrátane DPH
  21.4.2020  Mgr.Kleinová Valéria
ekonómka 
21.4.2020 
<< < | 1 | 2 | 3 | > >>

Naspäť na CDaR Michalovce, F. Kubača 87

Tlačiť